וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות ליגת האלופות: ראפיד וינה הדיחה במפתיע את אייאקס

סגנית האלופה האוסטרית ניצחה 2:3 באמסטרדם ארינה ועלתה לפלייאוף אחרי 4:5 בסיכום המשחקים. גם מונאקו (0:4 על יאנג בויז), דינמו זאגרב (3:3 מול מולדה בחוץ) ואפואל ניקוסיה (על אף הפסד 1:0 למיטיולן) יהיו שם

שחקני ראפיד וינה חוגגים. רויטרס
הישג גדול. ראפיד חוגגת/רויטרס

סיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות נמשך הערב (שלישי) עם ארבעה משחקים. ההפתעה הגדולה התרחשה באמסטרדם, שם הפסידה אייאקס 3:2 לראפיד וינה (5:4 בסיכום המשחקים) ונשרה לליגה האירופית. אחרי ה-2:2 מהמשחק הראשון, מצאה עצמה אלופת הולנד בפיגור מוקדם של 2:0 לאחר שערים של רוברט בריץ' (12) ולואיס שאוב (39). אייאקס השוותה ל-2:2 משער נפלא של ארקדיוש מיליק (52) וכיבוש של נמניה גודז' (75), אך כשנראה היה שאנחנו בדרך להארכה, דאג שאוב להכריע את ההתמודדות עם ביצוע יפה בדקה ה-77, למורת רוחם של יושבי האמסטרדם ארינה.

במשחק האטרקטיבי ביותר של היום הצליחה דינמו זאגרב לעלות לשלב הפלייאוף, לאחר שסיימה ב-3:3 מטורף עם מולדה (4:4 בסיכום המשחקים). הקרואטים שסיימו ב-1:1 ביתי במשחק הראשון ידעו שעליהם לכבוש, וזה בדיוק מה שהם עשו בפתיחה: מרקו פיאצה (17), אריאן אדמי (20) ומרקו רוג (22) העניקו לאורחת 0:3 מדהים, עם שלישייה תוך חמש דקות. מולדה לא ויתרה ועל אף החמצת שני פנדלים (8, 45) הצליחה לספק קאמבק ענק מרגלי אטזז חוסיין (43), מוחמד אליונוסי (52), ואולה קמארה (75), שהשוו ל-3:3. אלא שזה לא הספיק, וזאגרב בשלב הבא בזכות שערי חוץ.

גם מונאקו תשחק בשלב הפלייאוף. הצרפתים, שניצחו 1:3 את יאנג בויז בשוויץ, השלימו את המשימה בבית, כשהביסו את יריבתם 0:4. הרכש הנהדר, איבן קאבליירו, סובב את הראשון בדקה ה-54, לאבין קורזאבה הוסיף את השני עשר דקות לאחר מכן, אנטוני מרסיאל כבש את השלישי בדקה ה-70 ואת התוצאה חתם הרכש סטפן אל שערוואי, שכבש שער בכורה יפהפה בקבוצתו החדשה שתי דקות בלבד לאחר שנכנס כמחליף.

קבוצה נוספת שהעפילה לשלב הפלייאוף היא אפואל ניקוסיה, שאמנם הפסידה בביתה 1:0 למיטיולן בתום תשעים דקות ועשר דקות תוספת זמן, אך השלימה את המשימה הודות לניצחון 1:2 בדנמרק בשבוע שעבר.

שחקני דינמו זאגרב חוגגים. רויטרס
תיקו שכולו ניצחון. דינמו זאגרב חוגגת/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully