וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט: "בהחלט יכול להיות שזו עונתי האחרונה, אבל קשה להחליט"

ה"בלאק ממבה" העניק ראיון בארצות הברית בו דיבר על עתידו המקצועי ("אנסה לפשט את נושא הפרישה לגמרי"), מצבו הגופני וזה של הלייקרס: "העתיד מבטיח, כמובן שאפשר להגיע לפלייאוף"

AP

צפו בחיקוי הקורע של קובי בריאנט

קובי בריאנט העניק הערב (שלישי) ראיון נרחב לאתר "יאהו", בו דיבר על הקבוצה שנבנית בלוס אנג'לס לייקרס, הפציעות, העתיד ועוד. השאלה הראשונה עסקה כמובן בתהיה האם העונה הקרובה תהיה האחרונה של ה"בלאק ממבה" כשחקן מקצועני, וקובי השיב לה: "עוד לא קבענו כלום, אבל כבר דיברתי על זה בעבר. האם יכול להיות שזו העונה האחרונה? בהחלט, אבל קשה להחליט. קשה מאוד לקבל החלטות כאלה. אני אעשה את זה פשוט מאוד: או שאוהב לשחק את המשחק ואוהב את התהליך, או שלא. אנסה לפשט את זה לגמרי. זו החלטה שאצטרך לקבל אחרי העונה, כי קשה לקבל אותה לפני כן". כשנשאל האם ייתכן שיסיים את הקריירה באיטליה או בסין, השיב: "יכול להיות. אני רואה את עצמי עושה הרבה דברים".

לשאלה כיצד הוא מרגיש מבחינה פיזית אמר קובי: "הגוף שלי מרגיש טוב. אני מרגיש טוב. אין סימני שאלה בקשר למה שאני יכול לעשות. הגוף והרגליים שלי מרגישים מאוד חזקים ובריאים, וזה ההבדל הגדול. השינוי הכי גדול הוא שאני מרגיש מאוד, מאוד בטוח ברגליים שלי". לשאלה מדוע הוא ממשיך להעמיס על גופו עומס כה גדול אמר: "אני משוגע, חה חה חה. אני אוהב לשחק, נהנה מזה. זה מוזר. אתה הופך מילד שאוהב את המשחק וחושב שתוכל לשחק בו לנצח, למצב בו אני עכשיו וההבנה שיש לזה סוף. זה מדהים לקחת צעד אחורה ולהסתכל על כל זה. כשיש לי כאבים אני פשוט ממשיך, ברגע שאני מקבל החלטה לקחת את המשימה הזו, אני לא מוותר לרגע".

הקיץ האחרון היה משוגע במיוחד בנוגע לשווי החוזים שחולקו ברחבי הליגה. האם היותו שחקן חופשי בקיץ הבא, והאפשרות לקבל חוזה ענק, תשפיע על כוכב הלייקרס? לדבריו, "ממש, ממש לא. מעולם לא שיחקתי בשביל כסף, זה מעולם לא ריגש אותי. מה עוד כסף יביא לי מלבד עוד כסף? יש לי את המשפחה שלי, הבריאות שלי ואנחנו בטוחים כלכלית וזו ברכה גדולה".

לשאלה מה דעתו על המצב הנוכחי של המועדון אמר: "הם בנו לעצמם עתיד מבטיח, ובחרו טוב מאוד בדראפט. השחקנים החופשיים טובים מאוד. רוי היברט, ברנדון באס, לו וויליאמס. יש לנו שילוב טוב של צעירים ווותיקים. האתגר יהיה לשלב את השניים ולקצר את עקומת הלימוד. אני מצפה לזה. כמובן שאנחנו יכולים להגיע לפלייאוף".

על האפשרות שישחק סמול פורוורד העונה אמר: "אני לא יודע מה הביג דיל, מה זה בכלל אומר? כולם משחקים סמול בול בכל מקרה. כולם מרווחים את הפרקט, אלא אם אתה ממפיס גריזליס".

קובי בריאנט במהלך אימון לוס אנג'לס לייקרס. AP
מרגיש את הסוף. קובי בריאנט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully