וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספרס הורו למריאנוביץ' לא לשחק ביורובאסקט, בסרביה זועמים

הסיפור המוזר של הקיץ: הסנטר החדש של סן אנטוניו עבר בהצלחה בדיקות רפואיות, אך הקבוצה חוששת ממצבו עקב שמועה שהופצה בסרביה. כעת בנבחרת העבירו תלונה למוסדות פיב"א

אימג'בנק GettyImages

בוידאו: קליפ ביצועים של מריאנוביץ' מהעונה החולפת ביורוליג

נבחרת סרביה יוצאת למאבק בסן אנטוניו ספרס בעקבות ההחלטה שלא לאפשר לבובאן מריאנוביץ' להשתתף ביורובאסקט. אחרי ימים ארוכים של חוסר ודאות, האיגוד הסרבי הודיע היום (שלישי) באופן סופי כי הסנטר הכישרוני לא ייטול חלק בטורניר, אך הוסיף כי בכוונתו לתבוע את הספרס במוסדות פיב"א.

תחילתו של הסיפור המשונה בשמועה לא מאומתת שהפיץ בורקו ראדוביץ', שחקן העבר של מכבי תל אביב ומי שמשמש כיום כעוזר מאמן הכוכב האדום, קבוצתו הקודמת של מריאנוביץ'. ראדוביץ' טען עוד לפני שהספרס החתימו את הענק הסרבי כי במהלך סדרת גמר הפלייאוף של הליגה הסרבית מריאנוביץ' סבל מפציעה בכף רגלו. הבדיקות הרפואיות של מריאנוביץ' עם נחיתתו בטקסס הפריכו את השמועות הללו והוא חתם על חוזה לעונה, למרות החששות של הספרס.

למרות זאת, בסן אנטוניו החליטו לנקוט במשנה זהירות והורו לו שלא להתאמן בחודשיים הקרובים וכפועל יוצא להיעדר מהיורובאסקט. "אנחנו מודעים לכך שמדובר בחדשות שקשה להכילן, אבל בהתחשב בתוצאות הבדיקות שלנו והמידע שקיבלנו, לא נאפשר לבובאן לשחק בנבחרת סרביה הקיץ", הבהירו הספרס במכתב ששלחו לאיגוד הכדורסל הסרבי, שדלף במלואו לתקשורת המקומית.

בובאן מריינוביץ' שחקן הכוכב האדום (שמאל) מול סימאס גלדיקאס שחקן נפטונאס קלייפדה. GettyImages
פצוע או לא? מריאנוביץ'/GettyImages

בתגובה מתח מאמן נבחרת סרביה סשה ג'ורג'ביץ' ביקורת חריפה. "לבובאן אין שום בעיות רפואיות, הכל שטויות. כל הבדיקות שלו יצאו שליליות. אני לא יודע על סמך מה סן אנטוניו מבקשת שלא ישחק, אבל זה לא ראוי. זה יותר מכדורסל. לא ברור איך אדם שלא קשור לנבחרת אומר דברים על מריאנוביץ', וכולם מקשיבים לו. זה נזק גדול לנבחרת ולשחקן עצמו", אמר.

מריאנוביץ' הענק (26, 2.21) חתם רק לאחרונה על חוזה לעונה בסן אנטוניו אחרי עונה מצוינת במדי הכוכב האדום בלגרד, במהלכה נבחר לחמישיית העונה ביורוליג, ל-MVP הליגה האדריאטית ול-MVP הליגה הסרבית. לפני כחודש הצטרף לסן אנטוניו בחוזה לעונה, במהלכה ירוויח על פי דיווחים כ-2.8 מיליון דולר. אגב, אקס מכבי תל אביב סופוקליס שחורציאניטיס יחליפו בקבוצה הסרבית.

מדובר במכה קשה עבור נבחרת סרביה, שהוגרלה בשלב הבתים הראשון ביורובאסקט לבית ב' הקשה עם ספרד, טורקיה, איטליה, גרמניה ואיסלנד. מריאנוביץ' אמור היה להיות הסנטר הבכיר בסגל, לפני מירוסלאב ראדוליצה, שכיכב באליפות העולם בקיץ שעבר, בה סרביה הוכתרה כסגנית.

מאמן נבחרת סרביה סשה ג'ורג'ביץ'. GettyImages
תקף את סן אנטוניו. ג'ורג'ביץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully