וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דימיטרי קרויטר: "היו רגעים שכבר חשבתי שאין לי את זה יותר"

אחרי ששבר את שיאו האישי כשקפץ 2.29 מטרים והשיג את הקריטריון האולימפי, דימה קרויטר הנרגש נחת בישראל: "לא הפתעתי את עצמי. לפי היכולת ברור לי שאני יכול לעבור גם מעל 2.30. לא ארצה להגיע למשחקים בריו רק כדי לסמן וי על השתתפות"

אתר רשמי

אחרי שהשיג את הקריטריון לאולימפיאדת ריו, הקופץ לגובה, דימיטרי קרויטר, נחת בישראל, וזכה לקבלת פנים חמה בשדה התעופה. כזכור, קרויטר קפץ לגובה 2.29 מטרים בתחרות בלוקסמבורג, שבר בסנטימטר את שיאו האישי ובכך הבטיח לעצמו מקום במשחקים האולימפיים שייערכו בקיץ הבא בברזיל.

"לא הפתעתי את עצמי", אמר קרויטר. "לפי היכולת ברור לי שאני יכול לעבור גם מעל 2.30, אבל זו גם האכזבה הגדולה שלי. אחרי שעברתי 2.28 ו-2.29 לא הצלחתי לעבור 2.31, ואפילו לא לייצר קפיצה. גם אם הרף היה על 2.20 אני בספק אם הייתי עובר. המאמן שלי טוען שזה די מובן מאליו, כי היה עליי הרבה לחץ ואז כשהכול השתחרר, נגמר 'מיכל הדלק' שהניע אותי. אני שמח במיוחד שהצל שלי כבר לא רודף אותי. ארבע שנים וחצי ה-2.28 רדף אותי, ואני מניח שעכשיו האתלטיקה הישראלית מקבלת דימה קרויטר חדש".

קרויטר הסביר גם את הגורם לפריצת הדרך האחרונה: "השינוי האמיתי הגיע בעקבות התאמות טכניות בהרצה שהמאמן שלי הכניס לי מיד אחרי אליפות ישראל. בהתחלה זה לא הסתדר, אבל מתחרות לתחרות הבנתי שזה הדבר הנכון לעשות, והתוצאות הגיעו. היו רגעים שכבר חשבתי שאין לי את זה יותר. כל אותן פעמים שהצלחתי לעבור רק 2.20, 2.21. עכשיו, 2.29 זו כבר נקודת זינוק לטופ העולמי. זו כבר תוצאה שאפשר לדבר אתה ברמה הגבוהה. כרגע אין לי ציפיות מיוחדות. הציפייה הגדולה הייתה להגיע לריו. יש לי שנה שלמה להתכונן ולראות מה אהיה שווה לקראת התחרות. עכשיו אני כבר מתחיל לחשוב על איך אני משפר את עצמי במהלך השנה. כמובן שלא ארצה להגיע למשחקים בריו רק כדי לסמן וי על השתתפות. החלום הוא להגיע לגמר ולהתברג אולי בשמינייה הראשונה".

דימה קרויטר. איגוד האתלטיקה,
קבלת פנים חמה. קרויטר והמשפחה/איגוד האתלטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully