וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: השחקנים בחרו באינייסטה כקפטן, לואיס אנריקה לא מוותר על פדרו

על פי בחירת חבריו לקבוצה, אנדרס אינייסטה יענוד את סרט הקפטן במקום צ'אבי, בעוד מסי, בוסקטס ומסצ'ראנו המחליפים. לואיס אנריקה על פדרו: "אף אחד לא הודיע שהוא עוזב"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

אנדרס אינייסטה יהיה קפטן ברצלונה בעונה הבאה, אחרי שנבחר לתפקיד על ידי שחקני הקבוצה כמחליפו של צ'אבי, שעזב לקטאר. אינייסטה היה אחד משלושת הקפטנים של הקבוצה בשנה שעברה, אך מהשנה הבאה יענוד את הסרט באופן קבוע. מחליפיו יהיו ליאו מסי, סרחיו בוסקטס וחאבייר מסצ'ראנו, כעדיפויות 2, 3 ו-4. עבור מסצ'ראנו זו בחירה בפעם הראשונה לתפקיד. כידוע, בניגוד לקבוצות אחרות שבהן המאמן בוחר את הקפטן, בברצלונה הוא נבחר על ידי השחקנים, שבעונה שעברה העניקו את הסרט לצ'אבי במקום הקפטן הפורש קרלס פויול. אינייסטה, 31, היה המחליף הראשון בעונה שעברה.

משמאל: אנדרס אינייסטה, ליאונל מסי, סרחיו בוסקטס, חאבייר מסצ'ראנו, הקפטנים של ברצלונה. האתר הרשמי של ברצלונה, אתר רשמי
הכירו את הקפטנים שלכם. ברצלונה/אתר רשמי, האתר הרשמי של ברצלונה

בינתיים מאמן הקבוצה לואיס אנריקה טוען שהוא רוצה שפדרו יישאר בברצלונה. הדיווחים באנגליה טוענים כי מנצ'סטר יונייטד מעוניינת לשלם עבורו כ-22 מיליון ליש"ט (30 מיליון יורו), אבל המאמן טוען: "פדרו הוא שחקן ברמה גבוהה, וכמאמן אני רוצה שהוא יישאר פה, אבל זאת החלטה שלו. יהיו עזיבות מהקבוצה רק אם מישהו יבקש לעזוב, וכרגע אין לנו עדכונים בנושא".

על פי הדיווחים נטען כי סגן יו"ר מנצ'סטר יונייטד אד וודוורד צפוי להגיע לקטאלוניה על מנת לסגור את העסקה, כשגם ואן חאל רמז שפדרו הוא מה שיונייטד צריכה: "לברצלונה יש את המהירות של ניימאר ומסי, ופדרו מאחוריהם. אנחנו צריכים להתחרות בזה. נוכל לזכות בתארים עם נקנה שחקנים עם מהירות ויצירתיות. צריך לשפר את הסגל באספקטים האלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן ברצלונה, פדרו. AP
ואן חאל חם. פדרו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully