וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה במכבי תל אביב: יואב זיו לא יצא עם הקבוצה לצ'כיה לגומלין מול פלזן

4.8.2015 / 11:58

זיו אומנם פתח בהרכב במשחק הראשון מול פלזן, אבל המאמן יוקאנוביץ' העדיף לצאת לגומלין עם שון גולדברג בסגל, גם ברק בדש נשאר בישראל. דור פרץ על פלזן: "הם כבר חושבים שהם עלו"

one

הפתעה במכבי תל אביב: האלופה המריאה היום (שלישי) בצהריים לצ'כיה לגומלין מול ויקטוריה פלזן ללא יואב זיו. המגן השמאלי פתח בהרכב לפני שבוע במשחק הראשון מול הצ'כים, אבל לא יצא עם הקבוצה לפראג למשחק במסגרת הסיבוב השלישי במוקדמות ליגת האלופות.

המאמן סלבישה יוקאנוביץ' העדיף על פניו בסגל את שון גולדברג. כזכור, בשבת האחרונה גולדברג פתח בדרבי התל אביב כמגן שמאלי, ובמחצית השנייה העביר אותו המאמן הסרבי לעמדת המגן הימני אחרי שהכניס את עומרי בן הרוש לעמדת המגן השמאלי.

יואב זיו שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול מילאן פטרז'לה שחקן ויקטוריה פלזן. מגד גוזני
אף אחד לא יתפלא אם גם את המשבר הזה הוא ישרוד. זיו/מגד גוזני

שחקנים במכבי תל אביב סיפרו לפני ההמראה הבוקר שהיו מופתעים מההחלטה של יוקאנוביץ', גם מכיוון שגולדברג כבר היה אמור להיות מושאל לקבוצה אחרת.

שחקן נוסף שלא יצא עם מכבי תל אביב לצ'כיה הוא ברק בדש, שרק אתמול התאושש סופית מהפציעה, ועד עתה לא היה כשיר לגמרי. מכבי תל אביב המריאה לצ'כיה עם 20 שחקנים בלבד, כשכבר בשעה 8:00 בבוקר השחקנים שלא יצאו לצ'כיה ערכו אימון בקרית שלום. מלבד זיו ובדש, התאמנו תחת השמש הקופחת גם דן איינבינדר והצעירים דן גלזר וסוהיל ארמלי.

"למדנו מהמשחק הקודם את הדברים החזקים שלהם וגם את החולשות שלהם", אמר באתר הרשמי של המועדון הקשר דור פרץ, "חלק מהדברים למדנו על בשרנו במשחק הראשון. מחר נראה שאנחנו באמת עובדים על הנקודות האלה".

על האווירה הצפויה באצטדיון אמר פרץ: "בשבילנו זה מעולה שהאצטדיון יהיה מלא, זה קהל והאווירה טובה. מבחינתם הם חושבים שהם עלו, זו דעתם, אנחנו נגיע ביום רביעי ונראה מה יקרה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
עדן בן בסט, ערן זהבי, טל בן חיים, מכבי תל אביב. עמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב, אתר רשמי
לפני היציאה/אתר רשמי, עמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב
איתן טיבי, אבי ריקן, דור פרץ, מכבי תל אביב. עמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב, אתר רשמי
"למדנו את הנקודות החזקות והחלשות שלהם". פרץ/אתר רשמי, עמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully