וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן רייכרט חתם לחמש שנים בהפועל תל אביב: "זו הגשמת חלום"

הפועל תל אביב תשלם 4 מיליון שקל למכבי תל אביב על הקשר, עוד לפני החלטת הבורר. רייכרט: "הגיע הזמן לעבודה קשה. רק הפועל!". כבירי: "בן הוא אדום אמיתי". מכבי תל אביב: "מרוצים מאוד"

אתר רשמי

הפרשה המסעירה של הקיץ הסתיימה: הפועל תל אביב הודיעה היום (שלישי) רשמית כי בן רייכרט חתם לחמש שנים במועדון. בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב התקיימו מגעים מתקדמים על העברת הקשר, עוד לפני החלטת הבורר בענייננו, ועתה מתברר כי האדומים ישלמו עבור רייכרט 4 מיליון שקל.

"אני נרגש ומאושר לחתום ולהיות שייך להפועל תל אביב", אמר היום רייכרט, "זוהי הגשמת חלום בשבילי וברצוני להודות לכל מי שנרתם למעני ומעל כולם לאמיר כבירי. נאמרו המון מילים בענייני, עכשיו הגיע הזמן לעבודה קשה. רק הפועל!".

בעלי הקבוצה אמיר כבירי אמר: "ברגע שנקרתה בדרכנו ההזדמנות לרכוש שחקן עם איכויות כמו בן רייכרט החלטנו להשלים את העסקה ולצרף אותו למועדון. אנחנו שמחים על ההחתמה של בן ובטוחים כי הוא יחזק את הקבוצה ויעזור לנו להגשים את המטרות שלנו. בן הוא אדום אמיתי ואני מאושר שהחזרנו אותו הביתה".

כזכור, מאז שחזר רייכרט מהשאלה מהפועל תל אביב ניסה הקשר לא פעם להשתחרר מחוזהו במכבי תל אביב, אך ללא הצלחה. אחרי שבתחילת הקיץ החרים את מחנה האימונים של האלופה, נציגו עו"ד יוסי שפרלינג התראיין בכמה כלי תקשורת והצהיר שרייכרט נחוש לעזוב את הצהובים. לאור חוסר ההסכמה הצדדים, העניין הגיע לבוררות.

עם זאת, בין מכבי להפועל התקיימו שיחות על גובה הסכום שהפועל תשלם עבור הקשר, במטרה למנוע החלטת בורר שלא תספק את אחד משני הצדדים.

כעת האדומים ינסו להשאיל את הקשר איסו לינגאנה ולצרף חלוץ זר. כזכור, מכבי תל אביב רכשה את רייכרט בקיץ שעבר מעירוני ניר רמת השרון ב-900 אלף שקל.

בן רייכרט, שחקן הפועל תל אביב. האתר הרשמי של הפועל תל אביב, אתר רשמי
רייכרט/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל תל אביב

ממכבי תל אביב נמסר: "בעקבות אירועי הימים האחרונים פנתה הפועל תל אביב אל המועדון לאחר ששמעה את העדויות והנתונים שהצגנו מכבי בבוררות. מכבי תל אביב קיבלה את ההצעה הכספית שהוגשה לה למכירתו של בן רייכרט, הצעה ממנה אנחנו מרוצים מאוד".

רייכרט בן ה-21 התחיל את הקריירה בעירוני ניר רמת השרון ובעונת 2013-2014 רשם במדיה 30 הופעות ו-3 שערים. בקיץ 2014 הוא כאמור נרכש על ידי מכבי תל אביב, אבל בינואר הושאל להפועל תל אביב. בסך הכול בעונה שעברה שותף בחמישה משחקי ליגה במדי מכבי תל אביב וב-10 במדי הפועל תל אביב, בה גם כבש שני שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully