וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: כץ עדיין לא חתם על החוזה של חטיב, שלא יכול לעבור בבקרה

4.8.2015 / 9:42

בקבוצה מצפים מהבעלים לחתום על חוזהו של הקשר עוד היום כדי שזה יוכל לעבור בבקרה ולהיות משותף במשחקים. בהנהלה יציעו לכץ להחזיר את אבידור, כשגם טרייד שיכלול את כיוואן על הפרק

one

הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, עדיין לא חתם על החוזה של עלי חטיב, מה שמונע בשלב זה להעביר את השחקן בבקרת התקציבים. למרות שחטיב היה למעשה שחקן הרכש הראשון שבחיפה הודיעו על החתמתו, לוואלה ספורט נודע שעד היום בבוקר (שלישי) כץ עדיין לא חתם על חוזהו. בחיפה מקווים שעוד היום הבעלים יחתום וישים סוף לסאגה שמאוד מעסיקה את אנשי הקבוצה בימים האחרונים.

יצוין שאם מסיבה כלשהי כץ יחליט לא לחתום על חוזהו של חטיב, הקשר יוכל לתבוע את המועדון על הפרת חוזה בגלל שהוא וויתר על הצעה מבני סכנין בשל העובדה שבקבוצה סגרו איתו את תנאיו. "בסופו של דבר אנחנו מאמינים שהכול יסתדר", הסבירו בקבוצה, "יואב יחתום על החוזה של עלי והוא יצטרף לסגל במשחקים".

בינתיים בהנהלת המועדון מתכוונים לפנות אל כץ בהצעה להחזיר את יובל אבידור לקבוצה. כפי שפורסם בוואלה ספורט בסוף החודש שעבר, בחיפה העלו את האפשרות להחזיר את החלוץ כשאז דובר על אפשרות לטרייד תמורת אמיר אבו ניל. כעת עלתה אופציה להחזיר את אבידור ולהשאיר את אבו ניל, כשאחת מהאפשרויות היא שליחתו של הישאם כיוואן להפועל עכו. אבידור מוערך מאוד על ידי ההנהלה וגם היה נחשב לאחד מהשחקנים הקרובים לטל בנין בקדנציה הקודמת שלו. נראה שכל הצדדים מעוניינים בחזרה של השחקן, שעדיין מושעה מאימוני עכו.

יובל אבידור הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
חוזר הביתה? אבידור/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully