וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NBA: צפו בחיקוי של קובי בריאנט, בניו יורק תוהים "האם כרמלו יעזוב בקרוב"

בזמן שקובי בריאנט מתקבל כמו אליל בסין, החקיין הדגול ברנדון ארמסטרונג עם עוד ביצוע מיומן. וגם: וולט פרייז'ר על כרמלו והניקס, ריי אלן מסביר למה הוא עדיין לא פורש (ומה חשב על הגמר)

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: מרום שפיצר

קובי בריאנט מסייר בימים אלה בסין במסגרת המסע השנתי שלו עם נייקי, ושוב זוכה לקבלת פנים של אליל על ידי רבבות מעריצים מקומיים. גם הפעם, כשבריאנט הגיע לשנחאי ולגואנגז'ו, רחובות הערים התפוצצו במעריצים שקיוו לצפות בכוכב לוס אנג'לס לייקרס. גם הפעם קובי נראה נהנה מתשומת הלב, כשהעלה לאינסטגרם שלו תמונה לעיני הקהל הנלהב.

קובי בריאנט במהלך ביקור בסין. רויטרס
ביג אין ג'פאן. קובי בסין/רויטרס

וגם: צפו בחקיין ברנדון ארמסטרונג בביצוע נהדר, הפעם על הפרק קובי בריאנט

מה יהיה עם כרמלו?

וולט פרייז'ר, אחד מכוכב העבר הגדולים של ה-NBA, התייחס למצב של ניו יורק ניקס וכרמלו אנתוני. "אני חושב ש-30 מיליון דולר כבר לא מביאים לך שחקנים כמו שהביאו בעבר", אמר פרייז'ר על הקיץ של הניקס, "אז הייתה להם אפשרות, או להביא סופרסטאר, או לבנות קבוצה כמו אטלנטה, ללא כוכבים, כמו טורונטו או ווישנגטון. זו התוכנית - להביא כמה שחקנים טובים, ואז לנסות להביא כוכב".

ואיך זה משתלב עם השאיפות של כרמלו אנתוני לאליפות, יחד עם הבחירה השנויה במחלוקת בקריסטפס פורזינגיס בדראפט. "אני בטוח שכרמלו לא אהב את זה", אמר פרייז'ר, "העתיד שלו זה עכשיו. הוא לא נהיה צעיר יותר. זו תהיה עונה קריטית עבורו כדי לראות איך משתלב בעתיד של הניקס, ולבחון איך דברים ממשיכים מכאן. האם הוא יבקש לצאת אם יראה שהדברים לא יסתדרו? כי כרגע לניקס יהיה קשה להגיע לפלייאוף, הם רחוקים מזה כמה שנים, והימים שלה כרמלו הם ספורים, אז כדאי להמשיך לעקוב".

כרמלו אנתוני שחקן ניו יורק ניקס. AP
מה יהיה? מי יודע. כרמלו/AP

ריי אלן מתגעגע לא מתגעגע

ריי אלן עדיין לא פרש. למרות שהוא בן 40, ולמרות שלא שיחק בעונה שעברה, מלך השלשות של כל הזמנים ב-NBA טוען: "עוד לא הודעתי כלום, ועוד לא פרשתי רשמית. כי אם חוזה יוגש לשולחני, אני רוצה לבחון את זה. אני לא רוצה להיות אחד שאומר שהוא פורש ואז חוזר".

אלן, שאשתקד היו לא מעט שמועות על הצעות שקיבל מקליבלנד, אמר: "לא התגעגעתי לזה. רק הבנתי כמה זמן החמצתי כשלא ביליתי עם הילדים. בגמר קצת התגעגעתי זה. כשראיתי את קליבלנד נגד גולדן סטייט, זה נראה לי כמו קרב אדיר שדורש הרבה נחישות על הפרקט, וזו הפעם היחידה שהרגשתי - 'בן אדם, הייתי חייב להיות שם'". לטענתו, "אני עדיין בכושר, נקודה"

גארד מיאמי היט ריי אלן. AP
"עדיין בכושר". אלן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully