וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחל די מריה לא עבר את הבדיקות הרפואיות בפ.ס.ז' כי היה "עייף מדי"

חיכו כל הקיץ, יחכו עוד כמה שעות: הארגנטינאי לא השלים את המעבר המתוקשר לפריס סן ז'רמן ממנצ'סטר יונייטד אחרי שהרגיש תשוש ממסע של 20 שעות. ירוויח 170 אלף ליש"ט בשבוע

אתר רשמי

ייתכן שהדיווחים הבלתי פוסקים על עסקת אנחל די מריה עייפו לא רק את חובבי הכדורגל ברחבי העולם, אלא גם את השחקן עצמו. אתמול בלילה (שני) נחת הכדורגלן הארגנטינאי בקטאר על מנת להשלים את מעברו המתוקשר ממנצ'סטר יונייטד לפריס סן ז'רמן תמורת 44 מיליון ליש"ט, אבל על פי הדיווחים הוא היה "עייף מדי" מהמסע כדי לעבור את הבדיקות הרפואיות.

אנחל די מריה מגיע לקטאר. טוויטר, אתר רשמי
אנחל די מריה מגיע לקטאר/אתר רשמי, טוויטר

די מריה ערך מסע של 20 שעות, שהחל ב-1:30 בבוקר בארגנטינה והסתיים בדוחא ב-19:30 בערב. הוא אמור היה לעבור את הבדיקות הרפואיות במרכז הרפואי המקומי, אבל הוא והפמליה שלו העדיפו למהר למלון היוקרתי שלהם, המרוחק 40 דקות משדה התעופה. הבוקר הוא צפוי לקבל טיפולים ועיסויים, ואחרי שינה ארוכה להשלים את הבדיקות הרפואיות באלופה הצרפתית. אנשי הצוות הרפואי של פריס סן ז'רמן כבר ממתינים בדוחא.

כאשר העסקה תושלם, פ.ס.ז' תשלם למנצ'סטר יונייטד 44 מיליון ליש"ט, שנה אחת בלבד אחרי שיונייטד רכשה את די מריה ב-59.7 מיליון ליש"ט. השחקן עצמו ירוויח 170 אלף ליש"ט בשבוע אחרי מסים - כמיליון שקל לשבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully