וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדידס הציעה לג'יימס הארדן חוזה ל-13 שנים תמורת 200 מיליון דולר

חברת ההלבשה הגישה לסופרסטאר של יוסטון רוקטס הצעת ענק וכעת לנייקי, עמה סיים הארדן את החוזה לאחרונה, יש אפשרות להשוות את הסכום עד לסוף השבוע הבא או לוותר על הכוכב

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: מרום שפיצר

שחקני ה-NBA מתחילים לחשוב אט אט על העונה הקרובה בליגה ומי שיגיע לשם כאדם עשיר ומאושר עד מאוד הוא אחד הכוכבים הגדולים ביותר של המשחק כיום, ג'יימס הארדן.

הסופרסטאר של יוסטון, שלאחרונה סיים את החוזה שלו מול חברת נייקי, קיבל הצעת מהמתחרה הגדולה, אדידס, שמוכנה לשלם לו תמורת האימוץ והפרסום לא פחות מ-200 מיליון דולר ב-13 השנים הבאות. כעת, לנייקי יש עד סוף השבוע הבא להחליט האם היא משווה את העסקה או מוותרת על הארדן. הוא, בכל מקרה, כבר הבטיח את הכסף הגדול.

עד כמה ההצעה להארדן היא ענקית? עבור 11 שנים בהן כל המדים הרשמיים של ה-NBA היו חלק מאדידס, החברה שילמה 400 מיליון דולר. עכשיו היא מוכנה לשלם חצי מהסכום הזה לשחקן בודד, שהיה חזק בקרב על ה-MVP בעונה החולפת. מוקדם יותר השנה הודיעה אדידס שהיא לא תחדש את החוזה מול הליגה, כאשר נייקי תיקח שליטה והמדים יהפכו להיות תחת חסותה החל מעונת 2017/18.

ג'יימס הארדן, יוסטון רוקטס. GettyImages
הולך להיות איש עשיר מאוד. הארדן/GettyImages

הארדן חתם ב-2012 על הארכת חוזה שתשאיר אותו ביוסטון עד 2018 תמורת 80 מיליון דולר, כך שהעסקה מול אדידס (או מול נייקי, אם זו תחליט להשוות את ההצעה), תכניס לו פי 2.5 מהסכום הזה. על פי הידיעה ב-ESPN, באדידס החליטו להחזיר לעצמם כמה כוכבים אינדיבידואלים גדולים, זאת לאחר שלמרות החוזה מול ה-NBA, המכירות של החברה היו בירידה בשנים האחרונות.

באדידס חתומים כיום דרק רוז, שזכה ב-2012 לחוזה של 14 שנים ומיד החל להיפצע ללא הרף, דמיאן לילארד שמתקשה להחזיר את ההשקעה וג'ון וול, שהצטרף רק לפני שנה. סטפן קרי שייך לאנדר ארמור וקווין דוראנט דחה את הצעת אדידס ונשאר בנייקי, כך שאדידס החליטה להסתער על השחקן הכי גדול שהיה פנוי בשוק. בין אפריל ליוני האחרונים, הארדן היה השחקן השביעי ברשימת השחקנים שחולצתם נמכרה הכי הרבה בליגה, יותר מבלייק גריפין, כריס פול, קווין דוראנט וראסל ווסטברוק בין היתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully