וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלשטיין: "קיץ, אנשים פה מחייכים, ואני רוצה אווירה של אליפות"

3.8.2015 / 13:45

נבחרת ישראל ערכה אימון לקראת היציאה לטורניר הכנה במקדוניה, אדלשטיין נכנס לאווירה. אופטימיות בנוגע למצבו של יוגב אוחיון, בלאט התארח באימון. רות'בארט: "אשמח מכל תפקיד שייתנו לי"

יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל ערכה היום (שני) אימון נוסף לקראת היציאה למשחקי ההכנה במקדוניה. מהאימון נעדר הפורוורד ליאור אליהו החולה, וכן יוגב אוחיון שערך הבוקר אימון אישי ראשון ובנבחרת חשים אופטימיות רבה יותר לגבי אפשרות יציאתו לאליפות אירופה, אך למרות זאת לא ייצא עם הנבחרת למשחקי ההכנה הקרובים. שחקני הנבחרת ישתתפו מחר באירוע תרומה לקהילה ברחובות, וברביעי יצאו למקדוניה.

ישראל תערוך שלושה משחקי הכנה בסוף השבוע - נגד מקדוניה ואוקראינה בטורניר בעיר אוכריד, ומשחק הכנה נוסף נגד מקדוניה בעיר הבירה סקופיה. טרם נקבע מי השחקנים שלא יצאו עם הנבחרת לטורניר ההכנה. אורח מיוחד באימון הנבחרת היה מאמן קליבלנד דיוויד בלאט ששוחח בסיום עם המאמן ארז אדלשטיין. לגבי נושא הקפטן, יערוך אדלשטיין פגישות עם השחקנים המועמדים ולאחר מכן יקבל החלטה.

מערכת וואלה! NEWS, עודד קרני, איגוד הכדורסל

מאמן הנבחרת אדלשטיין התייחס לנוכחותו של בלאט באימון: "דיוויד הוא יותר מאורח. הוא גדל בכדורסל הישראלי, יש פה שחקנים שהוא אימן, זה חיידק הספורט, גם בחופש באים לראות. זאת מחמאה בשבילנו שדיוויד פה, ואנחנו שמחים בהצלחתו.

על האווירה בנבחרת: "אני רוצה שאנשים ייכנסו במקדוניה לאווירה של אליפות, יש פה איזשהו אופוריה - קיץ, חם, נעים, המצב הבטחוני לא כמו בקיץ הקודם, אנשים מחייכים, אנשים באים לנבחרת בכיף, אבל ראיתם שפינלנד ניצחה את צרפת בראשון לחודש, שם יכלו לשחק בתחילת החודש. פולין, שכולם מזלזלים בהם, נתנו 20 הפרש לצ'כיה. והרוסים ניצחו את האסטונים, אז תבינו מה מחכה לנו, לכל אלה שמקלים ראש. אז אני רוצה שאנשים ייכנסו לאווירה.

"יש לנו יותר מדי שחקנים שלא משחקים ברמה הגבוהה, בהגנה הגבוהה, באינטנסיביות של אירופה, ואנחנו רוצים להכיר להם את זה. היינו צריכים לשחק בטורניר באיטליה בשבוע שעבר, אוסטריה החליפו אותנו כי לא יכולנו לנסוע ואתם יודעים למה. רוצים לתת דקות משחק, בשלושה משחקים אף אחד לא ישחק יותר מ-20 דקות למשחק, לא כולם עבדו בקיץ, ויש כמה שחקנים שיותר מבוגרים ויקח להם זמן להיכנס.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין עם דיוויד בלאט. איגוד הכדורסל
ממשיכים בהכנות. אדלשטיין עם בלאט/איגוד הכדורסל

אצלנו כל ניצחון או הפסד זה דרמה, ולפי המשחק הראשון קובעים איך ייראה הקמפיין. אנחנו לאט לאט מתחילים לעבוד.

"בינתיים על יוגב אוחיון אני מתעדכן דרככם, בבוקר אופטימיים במחנה הנבחרת, בערב פסימיים. הכל יהיה בסדר, יש לו שתי בדיקות חשובות ברביעי וחמישי ואני מקווה שהוא יתאושש והכל יהיה בסדר.

"לטורנירים ניסע 13 או 14 שחקנים, תלוי בפציעות. לא אומר שלא עוברות לי מחשבות בראש לצרף עוד שחקן כדי להיות בטוח. בהתחלה רציתי למנוע משחקנים לעבור את כל הקיץ ולהיות על חרב השחרור, ורציתי לברך ויצאתי מקלל, כי השבוע גמרתי אימונים עם תשעה שחקנים, שחקנים ביקשו לצאת כי לא יכלו. לא ידעתי שהפצועים לא יהיו, סביר להניח שהייתי מתנהל אחרת. לקחתי אותם בחשבון בסגל של ה-14 שחקנים. רציתי לחסוך מהשחקנים, שעברו הרבה קמפיינים בנבחרת להיות פה בחודש וחצי, לקרוע את התחת, ולהיות עסוק כל הקמפיין בלתת את הצ'אנס, לא רציתי להתעסק עם זה.

על זהות הקפטן: "אני אראיין את השלושה-ארבעה מועמדים ואני אקבל את ההחלטה. ברור שיש הרבה דברים, ותק, יכולת ומעמד, מנהיגות. יש את כל הסוגיות על כף המאזניים, נשב ונחליט. יש את האסכולה שמי שמנהיג לא צריך להיות קפטן, כי מנהיגות לא לוקחים מהסרט. יכול להיות שבאירופה יש לזה יותר חשיבות כי השופט מדבר עם הקפטן, אנחנו עושים מזה סיפור יותר גדול. פה לא יהיו מאבקים, הכל יהיה בסדר. יכול להיות שיהיו שחקנים שהם לא רוצים את זה".

דיוויד בלאט מבקר באימון נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
כבוד הדדי. כספי ובלאט/יוסי ציפקיס

"אני מרגיש מעולה, יש אווירה טובה בנבחרת, זה מאוד חיובי. אני מתרגש מאוד", אמר רוברט רות'בארט באימון.

על מעמדו: "אני מגיע לנבחרת שהצליחה בעונה שעברה, אז אני יודע שאני בא למערכת שכבר קיימת. אני אשמח מכל תפקיד שייתנו לי, אתן הכל למען הצלחת הקבוצה. אני תמיד בא עם ציפיות מעצמי, הפעם אני מאוד חיובי לגבי המצב פה. אני מקווה שאוכל לתרום".

על טורניר ההכנה: "אנחנו צריכים להיות מיושבים במערכת שלנו, לבנות את הכימיה קצת. נתחיל מזה ונראה איך זה הולך. צריך להתחיל עם היסודות".

שחקן נבחרת ישראל יוגב אוחיון. ברני ארדוב
בנבחרת אופטימיים. אוחיון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully