וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו אלן נפצע במשחק של ליברפול, בספק גדול למפגש עם ישראל

כוכב נבחרת ויילס נפצע בשרירי הירך האחורי במפגש עם סווינדון טאון, יחמיץ בוודאות את המשחק מול קפריסין ועלול להיעדר גם מהמפגש עם החבורה של אלי גוטמן. ברנדן רוג'רס: "זה לא נראה טוב"

יח"צ - חד פעמי

ג'ו אלן, מכוכבי נבחרת ויילס, עלול להחמיץ את המפגש מול נבחרת ישראל בשישי לספטמבר. קשר ליברפול נפצע אמש (ראשון) במשחק הידידות מול סווינדון טאון, נטש את כר הדשא אחרי 13 דקות בלבד אחרי פגיעה בשריר הירך האחורי, וצפוי להיעדר למעלה מחודש. בויילס מדווחים כי אלן יפספס בוודאות את המשחק מול קפריסין שלושה ימים לפני המפגש מול ישראל, וכשירותו תיבדק לפני ישראל.

"לצערי, זה לא נראה טוב במיוחד עבורנו", אמר מאמן ליברפול ברנדן רוג'רס. "נראה כבר מחר מה יולידו תוצאות הבדיקות שלו. אני מקווה מאוד שאתבדה ושהפציעה לא תהיה קשה כמו שחשבנו".

אלן, ששיחק 90 דקות בניצחון 0:3 של ויילס על ישראל באצטדיון בחיפה, כבר נעדר משני משחקים בקמפיין, מול בוסניה וקפריסין בחודש אוקטובר, בעקבות פציעה. מאז הוא השלים 90 דקות בכל שלושת המשחקים שהתקיימו, כולל צמד המפגשים עם נבחרת בלגיה. ויילס תפגוש את קפריסין וישראל בספמטבר ומשם תמשיך למשחקים עם בוסניה ואנדורה באוקטובר.

ג'ו אלן שחקן נבחרת ויילס (ימין) מול ביברס נאתכו שחקן נבחרת ישראל (אמצע). ברני ארדוב
יחמיץ שני משחקים? אלן מול ישראל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully