וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת על ליאו מסי: "חגג עם משטר הדיכוי בגאבון"

ארגוני זכויות אדם יוצאים נגד הביקור השנוי במחלוקת של ליאו מסי באפריקה: "הוא תמך במדינה מושחתת, ביחסי הציבור שהעניק לשליט גאבון הוא פגע באמינות של קרן הצדקה שלו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אם מסי רוצה לעשות טוב למדינה, הוא צריך לתמוך במתנגדי המשטר הנרדפים". מסי ושליט גאבון/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארגון זכויות האדם HRF מגנה את הביקור של ליאונל מסי בגאבון. כזכור, כוכב ברצלונה ביקר בחודש שעבר במדינה האפריקאית לכבוד טקס הנחת אבן הפינה לאצטדיון הלאומי החדש, שאמור לשמש את המדינה במשחקי אליפות אפריקה 2017 אותם היא צפויה לארח. מאז החלה פרשה מתוקשרת, שבמסגרתה נטען ב"פראנס פוטבול" שמסי קיבל 3.5 מיליון יורו על הביקור הקצר, נתון שהוא הכחיש בתוקף ואף דרש עליו התנצלות. כמו כן, בטקס השתתף השליט עלי בונגו, והמקומיים התלוננו לכאורה כי מסי הופיע כשהוא לא מגולח ולבוש במכנס קצר וקרוע, שלא מכבד את המעמד. "הוא התייחס אלינו כאילו שהוא בגן חיות", אמרו בגאבון.

כעת הארגון לזכויות אדם טוען כי מסי תמך ב"אחת המדינות הכי משוחתות שיש, ואחד ממשטרי הדיכוי הקשים בעולם... ביחסי הציבור שהעניק לשליט גאבון הוא פגע באמינות של קרן הצדקה שלו... בזמן שמסי טוען שהוא תומך בזכויות ילדים ומשרת את יוניצ"ף כשגריר, הוא מסרב לחקור את הרצח הפולחני של ילדים בגאבון... אם מסי רוצה לעשות טוב למדינה, הוא צריך לתמוך במתנגדי המשטר הנרדפים וללחוץ על חקירת מקרי הרצח במדינה, במקום לחגוג עם הדיקטטור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully