וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה במשא ומתן מתקדם עם איבן ווקוביץ'

2.8.2015 / 19:21

הקבוצה מנסה לצרף את החלוץ המונטנגרי ששיחק בעונה שעברה ב-OFK בלגרד הסרבית ובמלדוסט פודגוריצה שאיתה זכה בגביע, ובסך הכול סיים עם שמונה שערים. בעבר הוא שיחק גם בהיידוק ספליט

איבן ווקוביץ' שחקן היידוק ספליט. AP
יחזק את החוליה הקדמית? ווקוביץ'/AP

מכבי נתניה נמצאת במשא ומתן מתקדם עם החלוץ המונטנגרי איבן ווקוביץ' ומנסה לצרפו בהקדם במטרה לחזק את חוליית ההתקפה.

ווקוביץ' בן ה-28 התחיל את העונה הקודמת ב-OFK בלגרד הסרבית, אבל כבש רק שער אחד ובינואר חזר לארצו, כשהבקיע שבעה שערים ב-14 משחקים במלדוסט פודגוריצה וסייע לה לזכות בגביע.

בעבר שיחק גם בהיידוק ספליט והבקיע שער נגד אינטר בליגה האירופית. ב-2009 רשם הופעה אחת במדי נבחרת מונטנגרו כמחליף נגד בלארוס.

כידוע, נתניה מחפשת להתחזק אחרי ה-0:0 במשחק פתיחת העונה שלה נגד הפועל רעננה בגביע הטוטו, זאת לאחר שערן לוי סובל מפציעה קשה שתגרום לו להחמיץ את החודשים הקרובים, וכמוהו דיא סבע שעוד לפני תחילת העונה נפצע ויאלץ להיעדר כחצי שנה מהמגרשים.

דיא סבע שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
"זה לא דבר מובן מאליו שהמועדון מאריך הסכם עם שחקן אחרי פציעה קשה שעבר". דיא סבע/ברני ארדוב

יושב ראש מכבי נתניה, דורון אוסדון, סיכם היום עם דיא סבע על חוזה לעונה הבאה עם אופציה לעונה נוספת. כמו כן סוכם כי המועדון יהיה שותף ב-40 אחוזים מכרטיס השחקן של סבע. אוסידון אמר היום: "החלטנו להאריך את החוזה עם דיא דווקא בעיתוי הזה שבו הוא נפצע בצורה קשה. חשוב לנו שיידע שאנחנו איתו בטוב וברע, ואנו רוצים שיחוש שהוא נמצא בבית חם ואוהב, ולהוכיח לשחקנים כמו שהאוהדים שרים כי ברגעים הכי קשים לעולם לא נעזוב".

דיא סבע אמר על הארכת ההסכם: "אני רוצה להגיד תודה רבה לדורון, אריק ודדה על המהלך הזה. כיף להרגיש מוערך במיוחד בעיתוי הזה. זה לא דבר מובן מאליו שהמועדון מאריך הסכם עם שחקן אחרי פציעה קשה שעבר וזאת הזדמנות עבורי להגיד תודה רבה לדורון על המהלך הזה שיכול ללמד על האיש ודרכו. התרגשתי מאוד על המהלך ואני מאוד שמח. אני כבר מחכה לרגע שבו אחזור למגרשים ולהחזיר לכולם על התמיכה והאמונה שנתנו לי. מכבי נתניה זה בית חם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully