וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוסר המזל נמשך: סמי חדירה ייעדר כחודש בגלל פציעה בירך

הגרמני של יובנטוס נפצע במשחק הידידות נגד מארסיי ויחמיץ את הסופרקופה האיטלקי. בשנתיים האחרונות הוא רשם 25 הופעות בלבד במדי ריאל מדריד בגלל מגוון רחב של פציעות

שחקן יובנטוס, סמי חדירה, מורד מהמגרש על גבי אלונקה. GettyImages
שוב התמונות הכואבות. חדירה/GettyImages

סמי חדירה ייעדר כחודש אחרי שהוא נפצע בשריר הירך האחורי במשחק הידידות של יובנטוס נגד מארסיי אתמול (שבת, 0:2 למארסיי). הגרמני הבינלאומי הגיע לטורינו אחרי תקופה רוויית פציעות בריאל מדריד, אבל אתמול חוסר המזל הכמה בו שוב והוא סיים את המשחק על גבי האלונקה.

חדירה לא ישחק ביום שבת שבת הקורב בסופרקופה האיטלקי נגד לאציו, וביובנטוס מקווים שהוא ישוב לפעילות מלאה עד המחזור השני, אז האלופה תתארח אצל סגניתה, רומא. המאמן מסימליאנו אלגרי אמר: "הפציעה של סמי מצערת. הוא היה בכושר טוב. איבדנו שחקן חשוב לקראת הסופרקופה".

חדירה הוא השחקן השלישי של יובנטוס שנפצע במהלך ההכנה. אנדראה ברצאלי מתח את שריר הירך האחורי במשחק נגד בורוסיה דורטמונד ב-25 ביולי, וארבעה ימים לאחר מכן ג'ורג'יו קייליני קרע שריר במשחק נגד לכיה גדאנסק הפולנית.

בעונת 2013-14 הגרמני בן ה-28 קרע את הרצועה הצולבת בברך ונעדר כחצי שנה מהמגרשים, ובשנה שעברה סבל ממגון רחב של פציעות שגרמו לו לפספס חלקים גדולים מהעונה. בשנתיים האחרונות הוא רשם 25 הופעות בלבד בכל המסגרות במדי ריאל מדריד. ביובנטוס מקווים שהוא יהיה בריא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully