וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חפצים הושלכו לעבר שחקני מכבי תל אביב, אוהד הפועל פונה לבית חולים

אוהדים משער 5-4 הוציאו את זעמם על שחקני מכבי תל אביב. בסיום אוהד הפועל תל אביב נפצע, חבריו טוענים כי הותקף על ידי שוטר, 28 אוהדים נעצרו ועוכבו. פלזן הפסידה 1:0 בליגה, יוקאנוביץ': "הקבוצה תלויה בזהבי"

one

אירועים אלימים נרשמו הערב (שבת) בבלומפילד, בסיומו של הדרבי שבו מכבי תל אביב גברה 1:3 על הפועל במחזור הפתיחה של גביע הטוטו. בסיום המשחק הושלכו חפצים מיציעים 4 ו-5 לעבר שחקני מכבי תל אביב שמיהרו לחדר ההלבשה. במשטרה דיווחו שעם שריקת הסיום, הושלכו החפצים על ידי האוהדים שהיו ממוקמים מעל המנהרה ואלו פגעו בחלק מהשחקנים. מפקד מרחב יפתח, נצ"מ דוד גז, הנחה את שוטרי היס"מ לעלות ליציע ולפזר את האוהדים.

עוד טוענת המשטרה כי במהלך פיזור האוהדים, הותקפו השוטרים ובעקבות כך נעצרו שלושה מהתוקפים והקהל פוזר. מחוץ לשער חמש נרשמה מהומה גדולה. לטענת אוהדי הפועל תל אביב, המשטרה תקפה את אחד האוהדים שהיה שרוע על הקרקע ופונה באמבולנס לבית החולים ומכך החלה מהומה, כשהערב עצמו הסתיים עם 28 מעוכבים ועצורים. המשטרה וחברת האבטחה טוענות שאוהדי הפועל תל אביב השתוללו והרביצו ועל כן היה צורך לעשות שימוש בכוח נגדם. במשטרה הדגישו כי חלק מהעצורים יובא מחר לבית המשפט שם יתבקש להרחיק את האוהדים ממגרשי הספורט לתקופות ממושכות.

עוד לפני המשחק, הנהלת מכבי תל אביב זכתה לאבטחה ביציעי בלומפילד בזמן הדרבי, וכללה את ג'ורדי קרויף ומרטין ביין. עוד לפני שריקת הפתיחה נרשמה כמות של תשעה אוהדים שנעצרו. בשעות הצהריים נעצר אוהד של האדומים בביתו בשל מידע מודיעיני שהתקבל לגביו.

מאבטחים סביב ג'ורדי קרויף, מרטין ביין והצוות של מכבי תל אביב

אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
חלק מהאוהדים באדום לא קיבלו בצורה טובה את ההפסד/ברני ארדוב

סלבישה יוקאנוביץ', המאמן המנצח, סיכם: "אני שמח, היה משחק טוב וניצחנו. הפועל עוד בונה את הקבוצה וכרגע אנחנו יותר טובים מהם. רואים שזו תחילת העונה והמפעל הזה נועד להכנות. ערן עלה טוב, בישל, כבש והפך את המשחק לפשוט יותר עבורנו. אנחנו עושים טעויות במשחקים האחרונים והיריבות כובשות בקלות מדי שערי יתרון. זה קרה ביום שלישי וזה קרה היום ואנחנו חייבים לשפר את זה במהרה. איתן טיבי הוא שחקן נבחרת, חלק חשוב מהסגל שלנו והיום העדפתי לשחק איתו בהגנה ועם דור פרץ בקישור והם עשו עבודה טובה. המשחק היום היה חשוב עבורנו ואני מקווה שביום רביעי נגיע בגישה טובה יותר ונילחם, לא עשינו את זה מספיק טוב במשחק הראשון. הכל אפשרי". לאחר מכן, במסיבת העיתונאים, הוסיף מאמן מכבי תל אביב ש"הקבוצה הזאת תלויה בערן זהבי. אני צריך יעוד שחקנים שיידעו לעשות את ההבדל".

טל בן חיים, שכבש שער נפלא, אמר: "אני שמח שניצחנו, היה חשוב מאוד, גם מכיוון שזה דרבי וגם מכיוון שאנחנו צריכים ליצור רצף של ניצחונות. הפסדנו כבר פעמיים העונה וזה יותר מדי. זה ניצחון שמגיע לאוהדים שלנו ואנחנו מסתכלים קדימה ליום רביעי. גם בשנה שעברה התחלנו לא טוב והעונה הסתיימה בטרבל. זו לא אינדיקציה, אנשים חזרו מפגרה והם לא בכושר האופטימלי. אנחנו לא משקרים לעצמנו ועדיין לא נראים כמו שאנחנו רוצים להיראות, אבל אני לא מודאג מזה בראשון באוגוסט".

עוד באותו נושא

גביע הטוטו: מכבי תל אביב ניצחה 1:3 את הפועל תל אביב

לכתבה המלאה
סלבישה יוקאנוביץ' מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"הכול אפשרי". יוקאנוביץ'/ברני ארדוב

מאמן הפועל תל אביב, ססאר מנדיונדו, שהפסיד בדרבי במשחקו הראשון בבלומפילד, אמר: "אנחנו קבוצה בבנייה והיום לא היו לי הרבה שחקנים, חלק יגיעו בהמשך, חלק פצועים או שלא היו רשאים לשחק בגלל עניינים מנהלתיים. אני מאוד מרוצה מהשחקנים ששיחקו היום, אבל אל תשכחו שעלינו עם ארבעה ילדים בני 17-18 להופעת בכורה ועוד בדרבי כי לא היו לנו עוד שחקנים. זו המציאות וצריך לזכור את זה. האווירה בבלומפילד הייתה נהדרת, אנחנו נהנים מהאוהדים והיה לי כיף לחוות את זה. חבל לי על האוהדים הנהדרים שהגיעו".

* יריבת מכבי תל אביב במוקדמות ליגת האלופות, ויקטוריה פלזן, הפסידה הערב 1:0 במסגרת המחזור השני בליגה הצ'כית בחוץ לדוקלה פראג. תומאס ברגר כבש את השער היחיד במשחק, בדקה ה-77. פלזן השאירה על הספסל את אידין מחמוטוביץ' (נכנס בדקה ה-71) ומילאן פטרז'לה (לא שותף כלל), שכבשו את השערים בניצחון בבלומפילד ביום שלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully