וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ואן לאפורטה: "אמשיך להילחם כדי שברצלונה לא תימכר לקטאר"

נשיא ברצלונה לשעבר ז'ואן לאפורטה תוקף את הנשיא המכהן ברתומאו: "בגללו המועדון הורשע בפעם הראשונה בתולדותיו. ברצלונה הפכה ללא יציבה מבחינה ספורטיבית, חברתית וכלכלית"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

ז'ואן לאפורטה לא מוותר. נשיא ברצלונה לשעבר, שהפסיד בחודש שעבר לג'וזפ מריה ברתומאו בבחירות לנשיאות המועדון, טוען שימשיך להילחם על השליטה בברצלונה, כשהוא אומר שלא יאפשר למועדון "להימכר לקטאר", כדבריו.

ז'ואן לאפורטה נשיא ברצלונה. רויטרס
לא מוותר. לאפורטה/רויטרס

על פי לאפורטה, ישנן מספר סוגיות שבהן הוא לא מסכים עם המדיניות של ברתומאו, כולל המעורבות של קרן קטאר בקבוצה, וגם עם העובדה שברצלונה נקנסה לא מזמן ב-30 אלף יורו על ידי אופ"א לאחר שביציעה הונפו דגלי קטאלוניה בגמר ליגת האלופות במאי.

"אנחנו לא נוותר", אמר לאפורטה בן ה-53, הנשיא בין 2003 ל-2010, שבתקופתו הקבוצה זכתה בארבע אליפויות ושני גביעי אירופה, "ויש לזה הרבה סיבות, כמו למשל העובדה שההנהלה הזאת משלימה עם קנסות על הנפת דגלי קטאלוניה בברלין. אני אמשיך להילחם, כי בגלל הנשיא הזה, המועדון הורשע בפעם הראשונה בהיסטוריה שלו.

"אני אמשיך להילחם, כדי לוודא שהמועדון יפסיק להימכר לקטאר. המועדון הזה הפך ללא יציב מבחינה ספורטיבית, חברתית וכלכלית. אמרתי ביום הבחירות שלא אוותר, ואמשיך להילחם עד שברצלונה תישאר שייכת לכולם. נמשיך להגן על המודל הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully