וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבורג: רפאל נדאל עלה לגמר למרות פציעה ממנה סבל

השור ממאיורקה נזקק לטיפול רפואי בשל מה שנראה כפגיעה בצלעות, אבל גם כך הצליח לנצח 1:6, 2:6 את אנדראס ספי, וישחק בגמר מול פאביו פוניני, שניצח אותו כבר פעמיים השנה

רפאל נדאל. AP
מפגש שלישי מול פוניני השנה. נדאל/AP

רפאל נדאל עלה היום (שבת) לגמר טורניר המבורג מסבב ה-500 של ה-ATP. השור ממאיורקה, שהגיע לטורניר בצפון גרמניה על החימר לאחר שהודח כבר בסיבוב השני בווימבלדון, ניצח 1:6, 2:6 את אנדראס ספי האיטלקי, המדורג 26 בעולם, וישחק בגמר מול פאביו פוניני, שניצח מוקדם יותר את לוקא פויאה.

עושה רושם שהדבר היחיד שצריך להטריד את נדאל אחרי המשחק הזה, בו נראה מצוין בסך הכול ושלט מההתחלה ועד הסוף, היא פציעה ממנה סבל בתחילת המערכה השנייה וכשהוא ביתרון 1:6, 0:2. נדאל נראה כסובל מפגיעה בצלעות או בבטן העליונה, נשכב וקיבל טיפול רפואי במשך שלוש דקות. לאחר מכן, הוא חזר, נראה מעט מוגבל בתנועה שלו, אבל הצליח להשלים את המשימה ולרשום ניצחון שישי בשבעה מפגשים מול האיטלקי.

בגמר ישחק נדאל, כאמור, מול פוניני, שניצחח אותו כבר פעמיים על חימר השנה. הפעם הראשונה בחצי גמר טורניר ריו דה ז'נרו ובפעם השנייה בשמינית הגמר בברצלונה. רפא ישיג את הנקמה.

פאביו פוניני עלה מוקדם יותר לגמר. האיטלקי, המדורג במקום ה-32 בעולם, עלה לגמר השני שלו בטורניר שבצפון גרמניה אחרי 2:6, 6:7 (2) על לוקא פויאה הצרפתי בן ה-21, שמדורג במקום ה-85 ועבר שבוע נהדר שהתחיל מהמוקדמות ונגמר בחצי הגמר. פוניני זכה בטורניר לפני שנתיים ויקווה לשחזר את ההצלחה שלו עם זכייה בתואר רביעי בקריירה.

בטורניר גשטאד מסבב ה-250 הצליח המדורג מספר אחת בטורניר ו-14 בעולם דויד גופן לעלות לגמר עם 4:6, 2:6 על תומאס בלוצ'י הברזילאי (39). בגמר, ישחק הבלגי מול דומיניק תים שנמצא בכושר פנטסטי אחרי הזכייה באומג שבקרואטיה. האוסטרי בן ה-21, שמדורג במקום ה-24 בעולם, ניצח 3:6, 7:6 (5), 3:6 את פליסיאנו לופס (18 בעולם) במשחק בין המדורג שני לשלישי בטורניר. אגב, הגמר בין השניים יהיה שחזור של גמר טורניר קיבוצל מהשנה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully