וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאן אמבילה קנה גרזן כדי להתגונן מפני אנשי דינמו מוסקבה

סיפור ביזארי ברוסיה: קשר נבחרת צרפת לשעבר, שאמור היה לחתום בדינמו, הרס את הבית השכור שלו ונמלט לבית חברו. המתורגמן חשף: "ראש מערך האבטחה סחט והכה את השחקנים הזרים. אמבילה הצטייד בגרזן לצורך הגנה עצמית"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

ביוני 2012, כאשר יאן אמבילה היה בסך הכול בן 21, הוא נחשב לעוגן של לורן בלאן בהרכב נבחרת צרפת ומדינה שלמה חיכתה שיחזור מפציעה כדי להשתתף ביורו. כמה חודשים אחרי הוא הושעה לשנה וחצי מכל הנבחרות בגלל בילוי לילי ללא אישור בין שני משחקי הפלייאוף של הנבחרת הצעירה נגד נורבגיה, לא יכול היה להיכלל בסגל לגביע העולמי ב-2014, ומאז הקריירה שלו בדעיכה. ועדיין, כלום לא הכין אותו לסיפור הביזארי שעובר עליו ברוסיה.

הבעיות האישיות (אבא מגיל 18) וההסתבכויות החוזרות עם החוק (נחשד שקיים יחסי מין עם קטינה בת 15) נמשכו כאשר עבר לשחק ברובין קאזאן, וגם חצי עונת ההשאלה באינטר לא עזרה והקשר חזר לרוסיה. עכשיו, נראה שהתקופה שלו שם הגיעה לסיומה, בנסיבות מוזרות למדי.

יאן מ'ווילה שחקן נבחרת צרפת. Mike Hewitt, GettyImages
נס על נפשו. יאן אמבילה/GettyImages, Mike Hewitt

על פי דיווח באתר הרוסי "לייף ניוז", אמבילה שניהל מגעים עם דינמו מוסקבה וקיבל מהמועדון בית שכור, נמלט ממקום מגוריו ועבר להסתתר אצל חברו וויליאם ואנקר. עוזרת הבית שנכנסה למקום מצאה בית ריק עם ריהוט הרוס ובקבוקים שבורים על רצפת המטבח. בעל הבית הזמין את המשטרה והגיש תלונה נגד הכדורגלן שלטענתו גם לא שילם שכירות, פרט להרס שהשאיר.

אבל מדוע ברח אמבילה? על פי המתורגמן הצרפתי של שחקני דינמו, ראש מערך האבטחה של המועדון, אדם בשם פאבל קונובאלוב, סחט כסף מהשחקנים הזרים ואף הכה אותם. דיווחים ברוסיה טענו כי למועדון יש שיטת קנסות המופעלת נגד השחקנים על כל טעות כזו או אחרת, ולדברי המתורגמן הכסף הזה נכנס לכיסו של קונובאלוב. ומי שלא משלם, חוטף. לגרסתו, אמבילה כל כך חשש מפני אנשי דינמו עד שרכש גרזן לצורך הגנה עצמית, למקרה שיתקפו אותו שוב.

בעקבות המקרה הזה, השחקן יעזוב את רוסיה וצפוי לנחות בפרמיירליג, כשסנדרלנד היא המועמדת המובילה לקלוט אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully