וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ג'ורדי קרויף היה מועמד לתפקיד המנהל הספורטיבי בברצלונה"

תחנת הרדיו TV3 טענה כי המנהל המקצועי של מכבי תל אביב כמעט החליף את סוביסרטה. ברשימת המועמדים ניתן היה למצוא גם את אוסקר גרסיה. אינייסטה מהלל את מסי: "זו זכות לשחק איתו"

צילום ועריכה: קובי אליהו

ג'ורדי קרויף היה אחד המועמדים העיקריים להתמנות למשרת המנהל הספורטיבי של ברצלונה, כך נחשף הלילה (שישי) בתחנת הטלוויזיה הספרדית TV3. על פי הדיווח, הקטלאנים שחיפשו אחר מחליף לאנדוני סוביסרטה שהתפטר שקלו ברצינות את המנהל המקצועי של מכבי תל אביב, אך בסופו של דבר התפטרותו של חוסה מריה ברתומאו מתפקיד הנשיא (אליו שב בקיץ) גרמה למועדון לבחור באריאדו בראידה באופן זמני, ולצרף אליו הקיץ את רוברטו פרננדס.

אגב, על פי הדיווח, מועמד נוסף לתפקיד היה אדם נוסף שמזהה עם האלופה הישראלית - אוסקר גרסיה, ולצידו מספר שמות מעניינים נוספים כגון מיכאל לאודרופ, חוסה מארי באקרו, מיגל אנחל נדאל ואחרים.

אנדרס אינייסטה שיבח היום את ליאונל מסי וסיפר על מערכת היחסים עם הפרעוש: "חווינו המון מצבים ביחד, ואנחנו מכירים אחד את השני טוב מאוד. האמת היא שזו זכות לשחק איתו, ואני לא יכול להגיד יותר מזה. ליאו תמיד היה ייחודי עבורי, ואני מקווה שאזכה לשחק איתו עוד הרבה זמן".

ג'ורדי קרויף, מכבי תל אביב. קובי אליהו
אולי בעתיד. קרויף/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully