וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 1.8: החוזה הסנסציוני שמחכה לפפ גווארדיולה בסיטי

"בסאן" טוענים שהתכולים מוכנים להציע למאמן באיירן 100 מיליון ליש"ט לחמש שנים. ואן חאל כבר החליט לוותר על דה חאה, נמצא הסכום שישחרר את פדרו מברצלונה, באלוטלי לקטאר ואראנגיס ללסטר?

עריכת וידאו: מרום שפיצר

העברות

* ליברפול הודיעה כי החתימה את הקשר הברזילאי אלן, 18, עליו תשלם 500 אלף ליש"ט לקבוצתו אינטרנסיונל. אלן, שצולם השבוע בפינלנד לצד בני ארצו קוטיניו ופירימינו, חבריו לקבוצה, הפך להחתמה השמינית של ליברפול הקיץ.

* לוקאש ראדצקי, שוער נבחרת פינלנד (יליד סלובקיה) בן ה-25, נמכר מברונדבי הדנית לאיינטרכט פרנקפורט הגרמנית תמורת 2.5 מיליון יורו ולמעשה יתפוס את מקומו של קווין טראפ, שנמכר לפריס סן ז'רמן.

* גונסאלו גרסיה, קשר מכבי תל אביב לשעבר, חזר להראקלס ההולנדית, בה שיחק ב-2008. הספרדי בן ה-31, יליד אורוגוואי, שיחק בעונה שעברה באנורתוזיס פמגוסטה.

* הקשר בן ה-20 של ריאל מדריד חוסה רודריגס מצטרף בהשאלה לגלאטסראיי.

* חוסה מריה קאסס, הקשר הספרדי בן ה-28 שהיה מועמד במהלך החודש שעבר לבני סכנין, חתם באופן מהליגה השנייה בבלגיה, שצירפה אותו בהעברה חופשית מפנתראקיקוס היוונית.

* נוריץ', העולה החדשה לפרמיירליג, צירפה את השוער ג'ייק קין בן ה-24, שמגיע לבלקבורן. הוא מצטרף לאנדרה וויסדום (מליברפול) ורובי בריידי (מהאל סיטי) שהצטרפו לאחרונה לקנריות.

seperator

שמועות

* השמועה החמה של היום מגיעה מכיוון דויד דה חאה. ב"אס" מפרסמים הבוקר שלואי ואן חאל מעוניין למכור את השוער בריאל מדריד, והטעויות של הספרדי מול פריס סן ז'רמן רק שכנעו אותו שזה הדבר הנכון לעשות. עם זאת, בהנהלת השדים האדומים לא כל כך נלהבים מהמלך, וחוששים שמקרי כריסטיאנו רונאלדו ודייויד בקהאם יחזרו על עצמם. ב"מנצ'סטר איבנינג ניוז" ערכו סקר בין הגולשים, שהסכימו שיהיה נכון יותר למכור את דה חאה כעת, מלאבד אותו בחינם בקיץ הבא.

* בקטלוניה מדווחים שפדרו עשוי לערוך את הופעת הפרידה שלו מברצלונה בגביע גאמפר (יום שלישי מול רומא), ולאחריו יעזוב לטובת מנצ'סטר יונייטד, בשורותיה כבר סיכם את תנאיו לחמש שנים, כך על פי אתר "ספורט". המנכ"ל האנגלי אד וודוורד צפוי להגיע בימים הקרובים לברצלונה כדי לקדם את המגעים בין הצדדים, כשעל פי ההערכות אלופת אירופה תקבל עבור פדרו בן ה-28 יותר מ-30 מיליון יורו. בספרד מדווחים שאמא של פדרו כבר הצהירה בפני נשיא קבוצתו הקודמת (סאן איסידרו) ש"הבן שלי עובר לאנגליה".

* ב"סאן" טוענים שמנצ'סטר סיטי תציע לפפ גווארדיולה עסקה חסרת תקדים: 100 מיליון ליש"ט (!) לחמש שנים, כדי לעזוב את באיירן מינכן ולהצטרף לסיטיזנס. המאמן אמר לתקשורת הספרדית: "עוד לא החלטתי האם להאריך את החוזה בבאיירן או לא, ולא קיבלתי הצעות מקבוצות אחרות".

* בצהובון הבריטי אף מדווחים שג'אנפרנקו זולה, שמאמן את הקבוצה הקטארית אל עראבי, ישקול לנסות לצרף את מריו באלוטלי הדועך.

* צ'ארלס אראנגיס, מכוכבי נבחרת צ'ילה במונדיאל בברזיל ובזכייה בקופה אמריקה בקיץ הנוכחי, יחתום דווקא בלסטר סיטי? על פי דיווחים באנגליה, השועלים סיכמו על רכישתו של הקשר בן ה-26 מאינטרנסיונל הברזילאית תמורת 10.5 מיליון ליש"ט, וזאת למרות הצעות מלברקוזן ומארסיי והתעניינות מצד צ'לסי.

* ב"בילד" טוענים שצ'לסי הגיעה לסיכום עם אוגסבורג על רכישת המגן השמאלי באבה רחמן תמורת 17.6 מיליון ליש"ט.

* טוטנהאם מעוניינת בשחקן דורטמונד סוון בנדר. כמו כן, "רדיו מארקה" טוען כי רוברטו סולדאדו, הספרדי המאכזב של טוטנהאם, הסכים לעבור לויאריאל.

* דימיטאר ברבאטוב יגיע ביום שני לבירמינגהאם על מנת לנהל שיחות עם אסטון וילה.

* אדין דז'קו סיכם ברומא. החלוץ הבוסני יעזוב את מנצ'סטר סיטי, אחרי שהצדדים הגיעו לסיכום. סיטי דרשה 30 מיליון יורו, רומא הסכימה לשלם 20, ובסופו של דבר האיטלקים ישלמו 23 מיליון יורו עבור החלוץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מאמן באיירן מינכן פפ גווארדיולה. AP
אפשר לסרב להצעה כזו? פפ גווארדיולה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully