וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייסון תומפסון עבר לגולדן סטייט, ג'ראלד וואלאס לפילדלפיה

האלופה ממשיכה לפעול, והשיגה לעצמה גבוה מחליף יעיל במקום הסווינגמן שהגיע בעסקת דייויד לי. וויאצ'יץ' בניקס, הקינגס רוצים את טורקוגלו, סרחיו רודריגס הבהיר שיישאר בריאל מדריד

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: מרום שפיצר

זמן לא רב לאחר שקיבלה אותו מבוסטון בתמורה לדייויד לי, החליטה גולדן סטייט לוותר על ג'ראלד וואלאס ולשלוח אותו לפילדלפיה בתמורה לג'ייסון תומפסון. הפורוורד/סנטר בן ה-29 (2.11 מ') שנבחר במקום ה-12 של דראפט 2008 על ידי סקרמנטו שיחק בשורות הקינגס עד הקיץ האחרון, אז נשלח בטרייד לפילדלפיה. עונת השיא שלו היתה עונתו השנייה בליגה, אז העמיד ממוצעים של 12.5 נקודות ו-8.5 ריבאונדים למשחק. אשתקד קיבל 24.6 דקות בממוצע והשיב עם 6.1 נקודות ו-6.5 ריבאונדים לערב.

* סאשה וויאצ'יץ' חתם לעונה בניו יורק תמורת 1.35 מיליון דולר. הגארד הסרבי בן ה-31 (2.01 מ') שיחק באירופה מאז עזב את ה-NBA ב-2011, ועבר בין היתר באנאדולו אפס, קוצ'ה לבוראל ויטוריה ואת סוף העונה שעברה העביר באיסטנבול. עונת השיא שלו ב-NBA היתה 2010/11, אז העמיד ממוצעים של 11.4 נקודות, 3.3 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים למשחק בניו ג'רזי.

* סקרמנטו מעוניינת בהידו טורקוגלו הוותיק, שבילה את העונה האחרונה בקליפרס. כזכור, הפורוורד הטורקי חווה שנים יפות מאוד בעיר, ושיחק בקינגס בין 2000 ו-2003.

* בצל השמועות על מעבר אפשרי ל-NBA, הבהיר סרחיו רודריגס: "אני רוצה להישאר בריאל מדריד. נוח לי כאן. זו העיר שלי, ולא מזמן הפכתי אבא. אין סיכוי שאחזור ל-NBA, כי טוב לי כאן".

* שחקן אינדיאנה ג'ורדן היל נעצר מחוץ לאטלנטה על מהירות מופזרת - 172 קמ"ש ליתר דיוק. היל נתפס בריינג' רובר שלו ללא חולצה, וטען בפני השוטרים כי הוא "ממהר".

* ניו אורלינס שחררה את הרכז טוני דגאלס.

קנת פאריד, דנבר, מול ג'ייסון תומפסון, סקרמנטו. AP
מעבה את סגל האלופה. תומפסון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully