וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון אברהמי: "הכנו את השחקנים לרגעים האלו במשך חצי שנה"

31.7.2015 / 17:39

מאמן נבחרת הנוער נשמע בטוח בשחקניו לקראת חצי גמר אליפות אירופה דרג ב' מול פולין. שניצחון יחזיר את הנבחרת לדרג א' אחרי שש שנים. נבחרת הנערות הובסה מול איטליה

שחקני נבחרת הנוער טי ג'יי ליף, מייקל בריסקר, תמיר בלאט. ברני ארדוב
מבחן גדול. ליף, בריסקר ובלאט/ברני ארדוב

נבחרת הנוער של ישראל בכדורסל תוכל להעפיל מחר (שבת) בחזרה לדרג א' של אירופה אם היא תגבור על נבחרת פולין בחצי גמר אליפות אירופה דרג ב' באוסטריה. ישראל נעדרה מדרג א' במשך שש שנים. השחקנים של שרון אברהמי זכו ליום חופש אחרי הניצחון הענק 67:107 על גיאורגיה, והם יגיעו מחר למשחק בידיעה שגם הפסד ישאיר להם סיכוי להעפיל לדרג א', אם הם ינצחו במשחק על מקומות 3-4, שם יפגשו את שבדיה או סלובניה.

ישראל ניצחה בשישה מתוך שבעת המשחקים שלה באליפות, כשהשחקן המוביל עד כה בשורות הכחולים לבנים הוא טי ג'יי ליף שמעמיד ממוצע של 17.3 נקודות. גם רועי הובר ודניאל קופרברג קולעים בספרות כפולות.

"מצפים לנו מבחן ואתגר ענקיים", אמר המאמן שרון אברהמי, שהעלה את נבחרת הקדטים בשנה שעברה לדרג א', "אנחנו פוגשים את פולין שהיא נבחרת ברמה מאוד גבוהה, אבל כמו לקראת כל משחק, אנחנו לומדים אותה היטב ונגיע מוכנים. אנחנו מלאי רצון לעשות הישג ולהחזיר את הנבחרת לדרג א', ממנו ירדה ב-2009. הכנו את השחקנים לרגעים האלו במשך חצי שנה ואנחנו יוצאים איתם לכל מלחמה בעיניים עצומות וסומכים עליהם".

seperator

נבחרת הנערות של ישראל הובסה 90:55 בידי נבחרת איטליה במשחקה השני באליפות אירופה דרג א'. הנבחרת של נמרוד מיטל, שהביסה את ליטא במשחקה הראשון אתמול, חסרה את טל לב שייתכן כי גמרה את האליפות, ולמרות שהחזיקה מעמד במשך רבע אחד, לא יכלה לנבחרת האיטלקית החזקה. ישראל עדיין בעמדת זינוק מצוינת לעלייה לשלב הבתים השני, שלב שעדיין לא מבטיח השארות בדרג הבכיר של אירופה. ירדן דנן ועמית טולמן קלעו 13 נקודות כל אחת לישראל, ועדן רוטנברג הוסיפה 11 משלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully