וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונש של בית"ר: קנס של 95 אלף יורו וסגירת יציע של 500 אוהדים

בית"ר חמקה מעונש כבד בעקבות התפרעות האוהדים במשחק בשרלרואה. גורם: "העובדה שהקבוצה לא הורחקה מאירופה עשויה לעודד את טביב". אלי דסה ופאבלו דה לוקאס הורחקו משני משחקים בעקבות האדומים שספגו

קובי אליהו

בית"ר ירושלים נקנסה ב-95 אלף יורו, וסגירת חלק מהיציעים במשחק בית אחד במסגרת האירופית בעקבות אירועי המשחק מול שרלרואה. בנוסף, הורחקו אלי דסה ופאבלו דה לוקאס משני משחקים כל אחד עקב הכרטיסים האדומים שספגו במהלך המשחק.

בית"ר עמדה לדין לאחר שאוהדיה השליכו אבוקות ורימוני עשן לדשא בפתיחת המשחק בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית, זרקו חפץ שפגע בשוער היריבה והניפו שלט של תנועת כך, הנמצאת מחוץ לחוק באירופה. בנוסף, השחקנים ספגו למעלה מחמישה כרטיסים, מה שגרר דיון אוטומטי גם בהתנהגות בלתי הולמת של הקבוצה.

שלשום (רביעי) נקנסה שרלרואה, שאוהדיה הצדיעו במועל יד והשליכו מצתים וכוסת בירה במשחק, ב-28 אלף יורו וסגירת חלק מהיציעים במשחק אתמול מול זוריה לוגנסק. בית"ר נקנסה אתמול גם ב-3,000 יורו על השלכת חפצים למגרש במשחק בסיבוב הראשון מול אורדבאסי.

אלי טביב הבעלים של בית"ר ירושלים. מגד גוזני
עונש קל יחסית. אלי טביב/מגד גוזני

גורם בבית"ר הגיב על העונש ואמר: "קנס של קרוב לחצי מיליון ש"ח הוא קנס גבוה מאוד עבור בית"ר ירושלים ובכלל כל האווירה מסביב והתחושות שאין לאן ללכת מכאן. יחד עם זאת, העובדה שהקבוצה לא הורחקה מהשנים הבאות מאירופה ותוכל לחזור ולהתמודד עשויה לגרום לאלי טביב להרגיש קצת אחרת ואולי להאמין שעדיין אפשר לעשות דברים יפים עם הקבוצה במקביל למלחמה באלימות ובגזענות. צריך להמתין ולראות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully