וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קרויף סבר שאיזי שרצקי עומד מאחורי רצון רייכרט להשתחרר"

31.7.2015 / 11:29

לאחר סיום שלב העדויות בבוררות בין מכבי תל אביב לקשר המריבה, אנשיו מאשימים: "המנהל המקצועי ידע בחודש מאי שרייכרט רוצה לעזוב, הוא לא מוכן לעבור בהשאלה לאף קבוצה". ההכרעה תתקבל לקראת סיום השבוע הבא

אנשיו של בן רייכרט טוענים כי הוא אינו מעוניין לעבור בהשאלה, ולא סירב דווקא להשאלה שאינה להפועל תל אביב, בניגוד לדיווחים אתמול מדיון הבוררות בינו לבין מכבי תל אביב. "מכבי אינה פוסקת מהנסיונות להשפיע על הבורר דרך התקשורת", נטען הבוקר (שישי) בהודעה לתקשורת מטעם השחקן.

שלב העדויות והדיונים בהליך הבוררות המתנהל אצל עורך הדין עמיאל תגר הסתיים אתמול, וכעת הוא ממתין לסיכומים בכתב שיגישו הצדדים בשבוע הבא - נציגי רייכרט ביום שני ופרקליטי האלופה ביום שלישי. ההחלטה הסופית צפויה להתקבל עד ליום חמישי.

ג'ורדי קרויף המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב. קובי אליהו
כיוון את החצים לשרצקי? קרויף, אתמול בדיון הבוררות/קובי אליהו

"צר לנו כי מכבי מנהלת את מאבקיה מול הפועל תל אביב על גבו של השחקן", נמסר, "על אף שבדיון הוצגו הודעות טקסט שנשלחו על ידי מר קרויף בעצמו, שבהן הוא סבר כי איזי שרצקי הוא שעומד מאחורי הודעתו של בן במחצית חודש חודש מאי כי אינו מעוניין להמשיך".

אתמול העיד קרויף כי שמע לראשונה מרייכרט כי הוא מעוניין לעזוב רק יומיים לאחר שהחרים את אימון הקבוצה, בעת שהסגל כבר היה במחנה האימונים באוסטריה. המנהל המקצועי ציין כי היה רוצה לראות את רייכרט במכבי תל אביב, וכי "השאלתו להפועל תל אביב הגיעה לאחר מחשבה ומתוך כוונה שהשחקן ישחק בקבוצה עם קהל כדי שיתחשל וילמד להתמודד עם לחץ מקצועי ולחץ של קהל".

  • עוד באותו נושא:
  • בן רייכרט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully