וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפנברג: "די משוכנע שגווארדיולה לא יאמן את באיירן אחרי 2016"

שחקן הקבוצה לשעבר הגביר את השמועות על כך שהמאמן לא ימשיך מעבר לעונה הנוכחית. על מחליפו האפשרי: "אני חושב שיורגן קלופ יגיע, הוא בהחלט אלטרנטיבה טובה לבאיירן"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בתקופה האחרונה מתפרסמים דיווחים לפיהם פפ גווארדיולה מאמנה של באיירן מינכן סגר במנצ'סטר סיטי לעונה הבאה. היום (שישי) סטפן אפנברג קשר, העבר של הקבוצה, התייחס לעתידו של המאמן הספרדי ואמר בנחרצות: "אני די משוכנע שגווארדיולה לא יהיה יותר מאמן באיירן אחרי 2016".

על מחליפו האפשרי של המאמן המעוטר אמר אפנברג: "מי יחליף אותו? אני חושב שיורגן קלופ. הוא בהחלט אלטרנטיבה לגווארדיולה במינכן".

מאמן באיירן מינכן, פפ גווארדיולה מאוכזב. GettyImages
עונה אחרונה בבאיירן? גווארדיולה/GettyImages

יש לציין שחוזהו של גווארדיולה בבאיירן יפוג בקיץ הבא, ולפי כל ההערכות הבווארים לא מתכוונים להאריך את חוזהו של המאמן, שהוליך אותם לשתי אליפויות די קלילות, אבל לא הצליח בליגת האלופות, שם באיירן הודחה בשתי העונות האחרונות בשלב חצי הגמר על ידי ריאל מדריד וברצלונה, שזכו בסופו של דבר במפעל.

ביום שבת תפגוש באיירן את וולפסבורג למשחק הסופר קאפ המסורתי. האלופה הובסה מול סגניתה 4:1 במפגש הליגה בין השתיים. אפנברג התייחס למשחק הזה ואמר: "באיירן תיקח את המשחק הזה ברצינות. הם עדיין עצבניים על ה-4:1 והם ירצו לנקום במשחק הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully