וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבניה חוששת מעונש כבד: "יום שחור, ההשלכות ילוו אותנו שנים"

אחרי פגיעת האבן בשחקנה של לגיה ורשה אונדריי דודה, שהביאה לסיומו של המשחק מול קוקסי במוקדמות הליגה האירופית, מנסים האלבנים למזער נזקים ולהעביר את האחריות לאוהדי לגיה. הפולנים: "דודה חזק, הוא לא נשבר"

אונדריי דודה שחקן לגיה ורשה לאחר שנפגע מאבן במשחק מול קוקסי. לגיה ורשה, אתר רשמי
אונדריי דודה שחקן לגיה ורשה לאחר שנפגע מאבן במשחק מול קוקסי/אתר רשמי, לגיה ורשה

אונדריי דודה, שחקן לגיה ורשה שנפצע מהשלכת אבן במשחק באלבניה נגד קוקסי, חזר עם הקבוצה לפולין, לאחר שהפגיעה שסבל ממנה התבררה כלא חמורה. אופ"א עדיין לא הגיבה על התקרית החמורה, שהביאה לפיצוץ המשחק במוקדמות הליגה האירופית.

בדקה ה-51 במשחק, לאחר שלגיה עלתה ליתרון 1:2, השליכו האוהדים האלבנים חפצים ואבנים למגרש. דודה בן ה-20 טען בפני השופט סטפן קלוסנר השוויצרי כי הוא יכול לשוב לשחק, לאחר שנחבש, אך המשחק הגיע לסיומו.

בתקשורת הפולנית פורסם כי נציג אופ"א התעמת עם אנשי הקבוצה האלבנית שביקשו לא לסיים את המשחק, והטיח בהם: "זו לא הייתה החלטה פזיזה, בואו נסיים את הדיון. אל תחמירו את המצב של המועדון שלכם. אני לא חש בטוח כאן".

באלבניה הודו כי מדובר ב"יום שחור לכדורגל האלבני, שהשלכותיו יורגשו במשך שנים". למרות זאת, ניסו המקומיים להסיט את האש לעבר אוהדי לגיה, שלטענתם "התסיסו את האווירה", וטענו כי לא מדובר בפציעה חמורה.

  • עוד באותו נושא:
  • לגיה ורשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully