וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי סמפדוריה השתוללו, זנגה: "היו לי שחקנים עם וירוס"

הקבוצה מגנואה נחלה את ההפסד הביתי הגדול ביותר של קבוצה איטלקית באירופה כשהובסה 4:0 מול וויבודינה, המאמן החדש נאלץ להתנצל בפני האוהדים ותירץ. פררו הנשיא: "זו לא סמפדוריה שלי"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

מלבד משחקה של עירוני קרית שמונה מול ליברץ אתמול, ברחבי אירופה נערכו שלל משחקים במסגרת מוקדמות הליגה האירופית כשהתוצאה הכי מדהימה הגיעה ללא ספק מגנואה, שם הובסה סמפדוריה בביתה 4:0 מול וויבודינה הסרבית. כמובן שההפסד הזה לא התקבל בשקט ועורר את חמתם של האוהדים הזועמים ביציעים.

מיד לאחר שריקת הסיום של המשחק, וולטר זנגה המאמן החדש שרשם בכורה מזעזעת על הקווים וגם הנשיא מאסימו פררו ניגשו ליציעים והתנצלו בפני האוהדים שהתקשו להירגע מזעמם, המובן יש לומר. פררו ניסה לרכך את האוהדים ואמר: "אני רק יכול להגיד תודה לאוהדים שלנו, שהם תמיד נפלאים. הפסדנו בצדק ואני יכול רק להתנצל. זו לא סמפדוריה שלי, זו קבוצה חזקה שאנחנו מתכוונים לבנות ולשדרג".

וולטר זנגה מאמן סמפדוריה. Walter Zenga, GettyImages
וולטר זנגה מאמן סמפדוריה/GettyImages, Walter Zenga

פררו הוסיף: "כנראה שזה רשום בכוכבים שאנחנו לא נשחק בליגה האירופית. בכל מקרה יש לנו משחק שני לשחק ואף פעם אסור לומר אי אפשר".

ומה היה לוולטר זנגה להגיד אחרי שקבוצתו נחלה את הפסד הבית הכי גדול של קבוצה איטלקית במסגרת אירופית? למאמן הייתה תיאוריה מעניינת והוא אמר אחרי המשחק: "חטפנו מכה כואבת, אבל אני חושב שזה יעשה לנו טוב כשניאלץ לנתח את המשחק ולחשוב מה קרה. בעיניי 10 דקות הראשונות של כל מחצית היו טובות. היו לנו הזדמנויות להשוות ולא ניצלנו אותם".

על כך שהלך להתנצל בפני הקהל, אמר זנגה: "כשהקבוצה מנצחת אתה חוגג עם האוהדים. כשאתה מפסיד, אתה חייב להתנצל. אני חושב שהמאמן צריך להתייצב בפני השחקנים שלו. אני לא אחד שמחפש תירוצים, הגעתי לכאן ב-1 ביולי וניסיתי לעשות דברים, הרכבתי קבוצה היום אבל נאלצתי לפתוח עם שחקנים שהיה להם וירוס. אלו לא תירוצים, בכל זאת הצבנו 11 שחקנים וצריך לחשוב מה קרה פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully