וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסיאה מלהיב את ריאל: "סיבה לחשוב מחדש על החתמת דה חאה"

השוער הרשים גם בהופעתו השנייה במדי הבלאנקוס וסחט מחמאות בתקשורת הספרדית: "ההגנה של ריאל נראית חזקה יותר מההתקפה". בניטס: "הוא התאקלם. דה חאה? תשאלו את ואן חאל"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

ריאל מדריד ממשיכה לנצח במשחקי ההכנה. אחרי שתי ההצגות מול סיטי ואינטר, החבורה של רפא בניטס אמנם נראתה קצת פחות נמרצת ונלהבת, אך הצליחה לנצח בסופו של דבר גם את מילאן 9:10 בדו קרב פנדלים, אחרי 0:0 בתום 90 דקות. אם בשני המשחקים הקודמים של ריאל תשומת הלב הופנתה בעיקר לעבר חוליית ההתקפה הקטלנית, הפעם היו אלה דווקא שחקני ההגנה, ובראשם קיקו קסיאה.

שוער הרכש, שאמור להיאבק על דקות עם קיילור נבאס לאורך העונה, סיפק כמה רגעי קסם ושוב הרשים, אחרי הדקות החיוביות שלו בבכורה במדי הבלאנקוס מול אינטר. התוצאה בפנדלים עמדה על 9:9 בתום עשר בעיטות לכל קבוצה, עד ששני השוערים ניגשו לבעוט, ובעוד שקסיאה עמד בלחץ, גי'אנלואיגי דונארומה בעט לגופו וסיים את ההתמודדות.

שוער אספניול, קיקו קאסייה. GettyImages
מלהיב. קאסייה/GettyImages

בסך הכול, ריאל ספגה פעם אחת בלבד בארבעת המשחקים האחרונים שלה, וגם זה מהנקודה הלבנה מול מנצ'סטר סיטי. ב'אס' נכתב: "אם זה יימשך, ריאל הזו עשויה להיות קבוצת הגנה מרשימה. דווקא התקפית היא לא הרשימה במיוחד. בזמן שבריאל חולמים על דה חאה, שני השוערים שכבר בסגל, ובמיוחד קסיאה, נותנים להם סיבה לחשוב פעמיים".

"היה לי הרבה מזל", אמר קסיאה, גיבור הערב של ריאל. "אחרי 11 פנדלים, הכל התנקז לבעיטה שלי. בעטתי כמה שיותר חזק וקיווית לטוב. כבר הבקעתי בעבר מהנקודה הלבנה ואני שמח שזה שוב נכנס".

בהתייחס למעמדו אמר קסיאה: "אני לא חושב שאני צריך לקבל אוטומטית מקום בהרכב. למען האמת אני גם לא מצפה שזה יהיה ככה. אני מנסה לחשוב על הקבוצה ועל מה אני יכול לתרום לה, זה הכל. אני רק עוד שחקן בסגל. המאמן יחליט מי מתאים ומי לא. דה חאה? לא רוצה לדבר על שחקנים שלא חלק מהקבוצה".

"קיקו נראה טוב מאוד, הוא מתאקם במהירות מפתיעה", שיבח רפא בניטס, והתייחס גם לשאלת דויד דה חאה: "את השאלה הזו צריך להפנות למר ואן חאל, לא אליי. כל החתמה נוספת תהיה מבורכת, אבל מי שכבר כאן צריך לזכור שעליו להשתפר עם כל יום שעובר".

עוד באותו נושא

המסע למזרח הסתיים בניצחון: ריאל גברה 9:10 על מילאן בפנדלים

לכתבה המלאה
המאמנים ז'וזה מוריניו, רפא בניטס ב-2005. AP
ממתין לואן חאל. בניטס/AP

על ההזדמנויות שהוא מעניק גם לשחקנים מקצה הספסל: "אני אוהב לעבוד עם סגל שלם ולא להשאיר אף אחד מחוץ לעניינים. גם שחקנים שהיו פחות חשובים יקבלו הזדמנות זהה. אני רוצה שהם ירגישו שהם חשובים ותורמים לקבוצה".

על גארת' בייל: "הוא היה טוב. כשהקבוצה משחקת בצורה שוטפת, הוא בולט. הוא תמיד מחפש שטחים פנויים, אני אוהב את זה".

בנוסף לקסיאה, במדריד שמחו גם בשמחתו של סרחיו ראמוס. הבלם, ששמו נקשר במעבר למנצ'סטר יונייטד אך אמש עשה צעד כמעט סופי בדרך להישארות, הציג יכולת טובה בהגנה. בתקשורת במדריד אף ציינו את העובדה כי בניגוד לגביע בו זכתה ריאל במהלך שהותה באוסטרליה, שהונף על ידי שחקן אחר, הפעם ראמוס היה זה שהניף את הגביע, במה שנראה כהצהרת אמון נוספת.

לריאל נותרו עוד שני משחקי הכנה, מול טוטנהאם ומול ואלרנגה הנורבגית, לפני שתפתח את העונה בליגה הספרדית ב-23 לאוגוסט מול חיחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully