וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי בקי האמון: ננסי ליברמן תתמנה לעוזרת מאמן בסקרמנטו

המאמנת היהודיה, שזכתה לכינוי "ליידי מג'יק" כשחקנית, תהפוך לאישה השנייה שמצטרפת כשותפה בכירה לצוות אימון ב-NBA. ארינאס בביקורת על לברון, מייק סקוט נעצר, מג'רי חתם בדאלאס

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: מרום שפיצר

בוידאו: כספי וקאזינס מהקינגס עושים חיים בישראל

האם אנחנו ניצבים בפני עידן חדש ב-NBA? אחרי בקי האמון, מאמנת נוספת מצטרפת לצוות אימון בליגה הטובה בעולם. בארצות הברית דיווחו הלילה (בין חמישי לשישי) כי ננסי ליברמן תמונה בקרוב רשמית כעוזרת מאמן של ג'ורג' קארל בסקרמנטו, ותהפוך בכך לאישה השנייה בתולדות הליגה שמצטרפת כשותפה בכירה לצוות אימון. ליברמן בת ה-57, שגדלה כיהודיה בברוקלין, היא אחת הכדורסלניות הגדולות בהיסטוריה.

מאמנת הכדורסל ננסי ליברמן. AP
עוד אישה בצוות אימון. ליברמן/AP

במהלך השנים זכתה לכינוי "ליידי מג'יק", על שום חכמת המשחק והמסירות הייחודית שלה. ליברמן רגילה להיות חלק מהיסטוריה: בשנת 1986 היא הפכה לאישה הראשונה שמשחקת במסגרת ליגה מקצוענית גברית בארצות הברית, כששיחקה ב-USBL, מעין ליגת בת של ה-NBA בזמנו. בנובמבר 2009 מונתה ליברמן למאמנת הטקסס לג'נדס, קבוצת הבת של דאלאס בדי-ליג. בכך היא הפכה למאמן הראשונה בתולדות הליגה.

"אנחנו בהחלט הולכים להגיש לה הצעה, אנחנו רוצים אותה בצוות שלנו", אישר סגן הנשיא החדש של הקינגס, ולאדה דיבאץ', בשבוע שעבר. "ג'ורג' קארל ואני שוחחנו רבות עליה. היא עזרה לנו מאוד בליגת הקיץ. היא מביאה ממד אחר למשחק. זאת תהיה הזדמנות מצוינת עבורה".

הקינגס מבצעים רענון רציני בצוות האימון וההנהלה מאז מינויו של דיבאץ' לתפקיד. בשבוע שעבר פורסם כי הסנטר העבר מעוניין לצרף להנהלה שניים מחבריו לקבוצה המהנה של הקינגס בראשית שנות ה-2000, פז'ה סטויאקוביץ' ובובי ג'קסון.

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
לא גו טו גאי? לברון/AP

* גילברט ארינאס בביקורת על לברון ג'יימס באינסטגרם: "שחקן כזה מגיע פעם בהרבה מאוד זמן. בוא נתעלם לרגע מהנתונים הסטטיסטיים שלו ונתייחס לנתונים טבעיים. הוא 2.06 מטר, עם מהירות שאי אפשר לעצור וראיית משחק כמו מג'יק ג'ונסון. בלי מאמץ הוא מעמיד ממוצעים של 25 נקודות, שישה ריבאונדים ושבעה אסיסטים. הבעיה היא שהתנועה שלו על המגרש היא יותר כמו רכבת ופחות כמו צ'יטה. שני הצעדים הראשונים שלו לא כל כך מהירים וזה פוגע בו במצבים של בידודים. הוא לא משנה כיוון מהר מדי. הוא לא האופציה הראשונה בהתקפה ואני חושב שחסרה לו מידה מסוימת של אנוכיות.

"הוא זקוק לגו טו גאי לצידו, כמו וייד או אירווינג. חסר לו את מה שלקובי ולג'ורדן היה. בגמר האחרון זו הייתה הפעם הראשונה שדחפו אותו לקצה, אז הוא קלע 41 נקודות למשחק כי לא הייתה לו ברירה אחרת. כשפרשנים כמו מג'יק ובארקלי מבקרים אותו אני מתכווץ. אין להם מושג מה הוא יכול היה לעשות אם הוא הוא היה ככה כל הזמן. חבל שהעולם לא זוכה לראות את לברון ג'יימס הזה שאני מדבר עליו. תחזרו לכל משחק שבו הוא היה עצבני או עמד בפני אתגר גדול...הוא בקלות היה יכול להיות השחקן הטוב בהיסטוריה, אבל הוא אפילו לא מנסה להיות כזה".

מייק סקוט אטלנטה הוקס. AP
עוד מעצר לשחקן אטלנטה. סקוט/AP

* מייק סקוט, מהפורוורדים הבולטים באטלנטה בעונה החולפת, נעצר בג'ורג'יה בחשד לשימוש בסמים. גם אחיו של סקוט נעצר יחד איתו, אחרי שהשניים ניסו להימלט מניידת משטרתית שרצתה לעכב אותם לבדיקה שגרתית. ההוקס הודיעו כי הם מודעים למעצר, אך כי לעת עתה הם לא מתכוונים לנקוט בפעולות אופרטיביות נגד הפורוורד, שקלע 7.8 נקודות בממוצ בעונה החולפת. זה השחקן השלישי של אטלנטה שנעצר במהלך החודשים האחרונים. במהלך העונה שעברה נעצרו תאבו ספולושה ופרו אנטיץ' בעקבות קטטה במועדון בניו יורק.

* דאלאס הודיעה רשמית על צירופו של הסנטר סלאח מג'רי. מג'רי בן ה-29, שלא בלט במדי ריאל מדריד בעונה שעברה, יהיה הטוניסאי הראשון בתולדות ה-NBA.

* כצפוי, פורטלנד הודיעה על שחרורו של ברנדן הייווד, שהגיע בטרייד מקליבלנד בשבוע שעבר. מייק מילר, שהצטרף גם כן מהקאבס לבלייזרס, יישאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully