וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' הליגה האירופית: השפלה גדולה לסמפדוריה, דורטמונד ניצחה

האיטלקים ספגו הפסד מביך וחריג במיוחד עם 4:0 מול וויבודינה הסרבית ועוד בבית. תומאס טוכל רשם בכורה מוצלחת עם 0:1 מול וולפסברגר. רק 2:2 לווסטהאם, סאות'המפטון טיילה ל-0:3 על ויטסה

גרציאנו פלה שחקן סאות'המפטון. GettyImages
פלה והסיינטס חגגו/GettyImages

סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית סיפק לנו הרבה מאוד משחקים הערב (חמישי). במוקד עמד משחקה של בורוסיה דורטמונד עם תומאס טוכל במשחק הבכורה הרשמי שלו, שנגמר עם 0:1 מוך וולפסברגר באוסטריה. עוד לפני כן, הצליחה אתלטיק בילבאו לנצח 0:2 חלק ומוצלח את אינטר באקו. ווסטהאם שמטה יתרון 0:2 באפטון פארק וסיימה ב-2:2 די אומלל מול אסטרה הרומנית. עם כל הכבוד לכל אלה, הסיפור הגדול של הערב בליגה האירופית הגיע מאיטליה, שם הובסה סמפדוריה בביתה 4:0 מול וויבודינה הסרבית.

שחקן ווסטהאם ג'יימס קולינס. GettyImages
איזו שטות של קולינס/GettyImages

אתלטיק בילבאו - אינטר באקו 0:2

הכדורגל האזרי נמצא בהתקדמות בשנים האחרונות, אבל נגד הספרדים אין לו עדיין הרבה מה למכור כנראה. לפחות לא הערב. אתלטיק בילבאו ניצחה 0:2 את אינטר באקו מצמד של חאבייר אראסו בן ה-25, שחזר השנה לבילבאו אחרי שנתיים בלגאנס מהליגה השנייה. אראסו כבש את הראשון בדקה ה-12 אחרי בישול של אוסקר דה מרקוס ואת השני לאחר בישול של מרקל סוסאטה בדקה ה-49.

ווסטהאם - אסטרה 2:2

אחרי שעברה את הסיבוב הקודם רק לאחר דו קרב פנדלים, גם בסיבוב המוקדמות השלישי ווסטהאם מתקשה. הפטישים שמטו יתרון 0:2 בבית מול אסטרה הרומנית וסיימו ב-2:2. זאת לאחר שערים של אנר ולנסיה בדקה ה-22 ומאורו סראטה בדקה ה-51. בדקה ה-59 הורחק ג'יימס קולינס בכרטיס צהוב שני ואז הגיעה החזרה של הרומנים. פרננדו בולדרין כבש את הראשון בדקה ה-71 ושער עצמי של אנג'לו אוגבונה (82) קבע 2:2 בסיום.

וולפסברגר - בורוסיה דורטמונד 1:0

תומאס טוכל רשם בכורה רשמית על הקווים של השוורצגלבן ועשה את זה בצורה מוצלחת בסך הכול. המאמן הטרי של בורוסיה דורטמונד שלח אל המגרש שחקנים חסרי ניסיון כמו יוליאן וייגל, שהגיע ממינכן 1860, במרכז השדה. הצהובים-שחורים נראו טוב במחצית הראשונה, מעט פחות בשנייה, אבל ניצחו בזכות שער של יונאס הופמן בדקה ה-14 לאחר בישול של הנריך מחיטריאן ובעקבות עזיבת כדור של מרקו רויס, שהיה בנבדל וידע להשאיר לארמני את הכדור ולא לגעת בו. דורטמונד עם 0:1 בחוץ ועם מקדמה מוצלחת לקראת הגומלין מול וולפסברגר.

סמפדוריה - וויבודינה 4:0

איזו סנסציה ענקית, לא ייאמן. הקבוצה מהסרייה a הובסה, הושפלה, הובכה וכל מה שתבחרו מול וויבודינה מהליגה הסרבית עם 4:0 ועוד בבית. סמפדוריה ספגה כבר בדקה הרביעית כשמירקו איבניץ' כובש לאחר בישול של אלכסנדר סטניסבלייביץ'. אותו סטניסבלייביץ' כבש בדקה ה-49 לאחר בישול של אוגניין אוז'גוביץ'. ההשפלה של סמפ נמשכה כשבדקה ה-58 אוז'גוביץ' כבש וקבע 0:3. אוז'גוביץ' השלים את ההשפלה בדקה ה-90 לאחר בישול נוביצה מקסימוביץ'. השפלה עצומה לסמפדוריה.

סאות'המפטון - ויטסה 0:3

הסיינטס עברו עונה נהדרת אשתקד וגם במשחק הרשמי הראשון שלהם בעונה הנוכחית הם נראו מצוין. סאות'המפטון טיילה ל-0:3 מול ויטסה ההולנדית, עדיין ללא שרן ייני הפצוע. גרציאנו פלה כבש את השער הראשון בדקה ה-30 לאחר בישול של סאדיו מאנה. השני הגיע בפנדל בדקה ה-45 ומעט לפני הירידה למחצית. דושאן טאדיץ' כבש בפנדל לאחר שרושדי אצ'נטה הכשיל ברחבה את מאנה. השער השלישי הגיע בדקה ה-84 כשהפעם מי שחגג היה שיין לונג האירי. הקבוצה של רונלד קומאן עם רגל וחצי בסיבוב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully