וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההפתעה של מסי ומסצ'ראנו: ויתרו על שבוע חופש והגיעו לאימונים

שני הארגנטינאים של ברצלונה, שזכו למנוחה של חודש אחרי גמר הקופה, החליטו שהם נחו מספיק והפתיעו במתחם האימונים בקטאלוניה את אנשי המועדון. עשויים לשחק בשבוע הבא מול רומא

עריכת וידאו: מרום שפיצר

לא ברור אם זו האנרגיה מהזכייה בטרבל הענק בעונה החולפת או לחלופין, הרצון להשאיר מאחור כמה שיותר מהר את ההפסד האכזרי בפנדלים בגמר הקופה אמריקה והביקורות הקשות שהגיעו אחריו, אבל דבר אחד בטוח: ליאונל מסי וחאבייר מסצ'ראנו כבר לא יכולים לחכות להתחיל עוד עונה עם ברצלונה.

שני הארגנטינאים, שזכו למנוחה ארוכה יותר מחבריהם ולא טסו עם אלופת אירופה למסע המשחקים שלה בארצות הברית, צצו הבוקר (חמישי) בהפתעה גמורה עבור כולם במתחם האימונים של ברצלונה, במטרה להתחיל בעבודה לקראת העונה שבפתח. מסי ומסצ'ראנו היו אמורים להגיע לאימונים רק בעוד שבוע, אבל כאמור, החליטו להקדים את הגעתם.

מועד ההגעה המקורי לאימונים שנקבע עבור השניים היה ה-5 באוגוסט, יום רביעי הבא, חודש ויום אחרי גמר הקופה אמריקה. המשחק הרשמי הראשון של העונה מחכה לברצלונה בעוד שבוע וחצי בלבד, מול סביליה בסופרקאפ האירופי והבוקר, בשעה מוקדמת מאוד ובזמן שחבריהם בארצות הברית מתכוננים למשחק ההכנה האחרון שלהם, מול פיורנטינה ביום ראשון בערב, מסי ומסצ'ראנו הגיעו למתחם האימונים.

ניימאר, דני אלבס ומארק אנדרה טר שטגן, שלא נסעו אף הם למסע המשחקים בארצות הברית, הגיעו הבוקר לבדיקות רפואיות במתחם האימונים בקטאלוניה והופתעו לגלות שם את שני חבריהם הארגנטינאים, שייתכן שיזכו לדקות כבר במשחק ההכנה שתקיים ברצלונה בביתה, במסגרת גביע ז'ואן גאמפר, מול רומא ביום רביעי הבא.

ליאונל מסי חאבייר מסצ'ראנו באימון ברצלונה. חשבון הטוויטר של ברצלונה, צילום מסך
תראו מי בא?/צילום מסך, חשבון הטוויטר של ברצלונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully