וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: ג'מאר סמואלס חתם לשנה עם אופציה לעונה נוספת

30.7.2015 / 11:58

הקבוצה של מיקי גורקה ממשיכה לבנות את הסגל לעונה הקרובה וצירפה את האמריקאי (בן 26, 2.00 מטר), ששיחק במכללת קנזס סטייט ולאחר מכן בליגות בספרד ואיטליה

יממה לאחר שצירפה את כארם משעור, המשיכה בני הרצליה להתחזק לקראת העונה הקרובה בליגת העל. הקבוצה צירפה היום (חמישי) זר ראשון בדמות ג'מאר סמואלס, שחתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת. סמואלס חובר לסגל הישראלים, שמלבד משעור מונה גם את מורן רוט, דני רובין ואבירם זליקוביץ'. בהרצליה עשויים לצרף ישראלי נוסף אם ימצאו מישהו מתאים ובנוסף, יחפשו שלושה זרים נוספים.

סמואלס בן ה-26 (2.00 מטר) שיחק במכללת קנזס סטייט ווילדקאטס וב-2010 נבחר לשחקן השישי של העונה בביג 12 ועזר לקבוצתו להגיע לרבע גמר המכללות. מדובר בפאוור פורוורד שסיים את עונתו האחרונה במכללות עם 9.9 נקודות ו-6.6 ריבאונדים בממוצע למשחק.

לאחר הקולג', סמואלס שיחק בהואסקה מהליגה השנייה בספרד ונבחר לחמישיית הזרים של העונה בזכות 14.3 נקודות ו-7.6 ריבאונדים למשחק. מספרד עבר לליגה השנייה באיטליה, לקבוצת וורולי, במדיה רשם 12.2 נקודות ו-5.5 ריבאונדים למשחק. את העונה האחרונה פתח במנרסה מהליגה הספרדית ובמהלך העונה עבר לקאסלה, גם היא מהליגה האיטלקית השנייה.

ג'מאר סמואלס שחקן קנזס סטייט ווילדקאטס. GettyImages
הזר הראשון של הרצליה. סמואלס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully