וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק יצחקי מעביר מסר: "אני חושב שמונס דאבור שווה כל שקל"

30.7.2015 / 11:34

חלוץ מכבי תל אביב מוכן לדרבי (שבת, 21:00) וישמח לראות את חברו שב לקבוצה: "הוא מצוין ומראה את זה בשוויץ". הבלם טל בן חיים: "לא יכולנו לקוות למשחק טוב יותר לפני פלזן"

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: מרום שפיצר

במכבי תל אביב עדיין לא התאוששו מההפסד הכואב לויקטוריה פלזן במוקדמות ליגת האלופות ביום שלישי, אבל כבר צריכים להתחיל לחשוב על הדרבי התל אביבי במסגרת גביע הטוטו, שייפתח עבורם ביום שבת הקרובה (21:00) את העונה בזירה המקומית. המפגש מול הפועל תל אביב יהווה הכנה גם לגומלין נגד הצ'כים, שם תנסה האלופה להפוך איכשהו פיגור של 2:1.

המאמן סלבישה יוקאנוביץ' כבר הצהיר שהוא מודע לחשיבות הדרבי עבור המועדון והאוהדים והוסיף כי לא יקל ראש במשחק ויעלה עם הרכב חזק. יחד עם זאת, ברור כי הסרבי יבצע כמה שינויים במטרה שלא להעמיס על הכוכבים שלו ובעיקר, להעניק דקות נוספות לשחקני הרוטציה. ברק יצחקי ואבי ריקן, שעלו מהספסל ביום שלישי והציגו יכולת טובה, צפויים לקבל דקות גם בשבת. איתן טיבי, שלא שותף בשני המשחקים האחרונים של הקבוצה באירופה, עשוי לשוב אל מרכז ההגנה. גם עומרי בן הרוש ודור פרץ בתמונת ההרכב, כשגם חביב אוחיון הצעיר עשוי לקבל הזדמנות בין הקורות.

שחקני מכבי תל אביב מואנס דאבור, ברק יצחקי חוגגים שער. אדריאן הרבשטיין
יחזרו לשתף פעולה? יצחקי ודאבור/אדריאן הרבשטיין

הבלם טל בן חיים, שחזר למכבי תל אביב לאחר 11 עונות באירופה, נרגש: "הדרבי היה חסר לי. אני יודע את חשיבות המשחק, כל השחקנים יודעים. דרבי מכניס לאווירה ואני מסכים שהוא יכול לעשות לנו טוב לפני פלזן. לא יכולנו לקוות למשחק טוב יותר כדי להכניס אותנו לעניינים ואנחנו מחכים בקוצר רוח למשחק".

החלוץ ברק יצחקי, שכבש ביום שלישי את השער המצמק, הוסיף: "אף פעם אי אפשר להגיד על דרבי שהוא בעיתוי לא נכון, לא משנה מתי הוא. גם אם יש משחק חשוב בשבוע הבא, לא נקל ראש לרגע, כי אנחנו יודעים את חשיבות המשחק". יצחקי נשאל האם פרשת רייכרט הוסיפה מתח נוסף בין הקבוצות: "עצם זה שיש דרבי, שהוא לא משחק רגיל, זה תמיד חשוב וכולם יודעים את זה. המוטיבציה אפילו גבוהה יותר הפעם. ממשחק למשחק, במיוחד עם מאמן חדש, אנחנו צריכים להראות את היכולת שלנו ושאנחנו מתחברים. עם תוצאה טובה בדרבי, אם נעשה משחק טוב, נקבל ביטחון לגומלין מול פלזן, כי שם יהיה משחק מאוד קשה".

על הניסיון של מכבי תל אביב לצרף את חלוץ גראסהופרס, מונס דאבור, אמר יצחקי: "אני חושב שמונס שווה כל שקל. כאחד ששיחק איתו, הוא מצוין ומראה את זה שם בשווייץ. אם המועדון מוכן לשלם סכום כזה, כנראה שהוא שווה את זה ונשמח אם הוא יגיע, אבל עדיין זה לא בידינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully