וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק באנגליה: ילד בן 11 אימן את AFC פלייד במשחק הכנה נגד בולטון

הקבוצה מהליגה השישית ערכה תחרות בין אוהדיה והזוכה לא יכול היה לממש את הפרס, אז הוא העביר אותו לדניאל פרייר, שהשתתף במסע"ת, דיבר עם השחקנים בחדר ההלבשה ודאג לחילופים

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידיאו: חמש ההחתמות הגדולות בקיץ באנגליה

AFC פלייד, שהעפילה בעונה שעברה לליגה השישית באנגליה, מתכוננת לקראת העונה שבפתח וערכה אתמול (רביעי) משחק הכנה לא פשוט מול בולטון, שתשחק בעונה הקרובה בצ'מפיונשיפ.

אלא שממש לא היה מדובר במשחק הכנה שגרתי, שכן בפלייד החליטו בסיום העונה שעברה לקיים תחרות בין האוהדים ולהעניק להם את ההזדמנות להגשים חלום של כל אוהד ולאמן את הקבוצה ליום אחד.

הזוכה המאושר גילה שבסופו של דבר הוא לא יוכל להגיע למשחק ההכנה מול בולטון, בו אמור היה הפרס להתממש. מה הוא עשה? העביר את הפרס בו זכה לדניאל פרייר, ילד צעיר בן 11 שהתייצב לצד מנג'ר הקבוצה דייב צ'אלינור וחילק הוראות לשחקנים. דניאל אפילו זכה לכבוד האירוע לחליפה עליה נכתב "בוס".

לפני המשחק, הילד המאושר ובר המזל, שהשתתף במסיבת העיתונאים, נשמע נרגש ואמר: "אדאג שהמוראל והביטחון העצמי של השחקנים יהיה גבוה לקראת המשחק. אם הם לא ישחקו טוב, אכנס בהם במחצית". צ'אלינור הוסיף: "דניאל עוזר ותומך במועדון בכל משחק לאורך העונה בצורה נהדרת ועכשיו הוא זכה לקבל קידום קטן. זו הזדמנות מצוינת עבורו לראות מה קורה בחדר ההלבשה ועל הספסל במהלך המשחקים".

פרייר ביצע את החילופים במשחק, דיבר עם השחקנים לפני ובמהלך ההתמודדות וכנראה שזה עבד טוב, כי פלייד הצליחה להוציא 1:1 מרשים מאוד מהיריבה החזקה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרייר ליד המאמן צ'אלינור/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • בולטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully