וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפגרה של הקאבס שווה ציון 100. הם הכי חזקים במזרח, בפער גדול"

בריאן ווינדהורסט, העיתונאי המקורב ללברון ולקליבלנד, מרוצה מהעבודה בקיץ, אך מוסיף: "העומק קצת מדאיג. הם צריכים להישאר בריאים. בוסטון תפסיד לקליבלנד בתשעה וחצי מעשרה משחקים"

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: יוסי ציפקיס

קליבלנד ממשיכה בהכנות לפתיחת האימונים לקראת עונת ה-NBA המתקרבת. סגנית האלופה של דיוויד בלאט תנסה לבצע העונה את קפיצת המדרגה היחידה שנותרה לה ובריאן ווינדהורסט, אחד הכתבים המקורבים ביותר למועדון ולכוכב הגדול שלו, לברון ג'יימס, משוכנע שזה אפשרי.

ווינדהורסט הגיע להתארח בפודקאסט של ESPN ואמר: "אני אחלק את הפגרה של הקאבס לשני חלקים. החלק הראשון היה הצלחה אדירה. הם הצליחו להשאיר את לאב, נתנו לשאמפרט חוזה טוב וכמובן, החתימו מחדש את לברון. זה שווה ציון 100 ועבור רוב הקבוצות בליגה מדובר בהישגים נהדרים. החלק השני קשור למה שגריפין אמר בסוף העונה שעברה לגבי זה שהקאבס צריכים יותר עומק ושחקנים צעירים ונמרצים על הספסל. אבל מו וויליאמס וריצ'רד ג'פרסון הם ממש לא התשובה לזה. קווין לאב ואירווינג סבלו מיותר מדי פציעות בקריירה, כך שהעומק של הקבוצה קצת מדאיג. למרות זאת, אין ספק שקליבלנד היא הקבוצה הכי חזקה במזרח, בפער גדול".

דיוויד בלאט לברון ג'יימס גמר NBA קליבלנד נגד גולדן סטייט. GettyImages
פגרה מוצלחת. בלאט ולברון/GettyImages

ווינדהורסט הוסיף: "ראינו את בלאט וקיירי אומרים שהקאבס היו זוכים באליפות אם הקבוצה הייתה נשארת בריאה. אף פעם לא נדע אם זה היה קורה, אבל קליבלנד בהחלט הייתה מצוינת בחצי השני של העונה, עד הפציעות. כרגע, בקליבלנד מתרכזים בלהישאר בריאים ולהמשיך להתחבר. הם מסתכלים על המזרח ורואים שהם הכי טובים ורק אחר כך יחשבו הלאה. הם יודעים שהם מספיק טובים כדי לזכות באליפות השנה".

לגבי היריבות האפשריות העונה אמר העיתונאי: "אני חושב שאטלנטה תלך אחורה העונה ושאם בוסטון תשחק מול הקאבס עשרה משחקים, קליבלנד תנצח תשעה וחצי מהם. מי שכן יכולה לקפוץ קדימה היא מיאמי, אם כריס בוש וגוראן דראגיץ' יהיו כשירים וישחקו יחד, עם דוויין וייד וג'סטיס ווינסלו. הבולס יכולים לומר לעצמם שבלי הקליעה ההיא של לברון, הם היו מגיעים לגמר ה-NBA ועכשיו, עם מאמן חדש, הם יבואו עם הרבה ביטחון. המאמן הזה, פרד הויברג, יכול בקלות להיות הסטיב קר הבא".

בינתיים, בקליבלנד מנסים לסגור סופית את הסגל כאשר אחד השמות האחרונים שנותרו פתוחים הוא זה של ג'יי אר סמית'. הגארד הגיע למשחק ראווה שארגן ג'ראלד גרין בגואם ואמר: "אנחנו עובדים על זה ומנסים למצוא את הדרך הנכונה לכולם". בוב פינאן, מה"קליבלנד ניוז הראלד", כתב על סמית': "כשהקאבס הביאו אותו בטרייד, נותרתי המום. עם כל בעיות האופי שלו, סמית' הוא ממש לא מישהו שהג'נרל מנג'רים שלפני דייויד גריפין היו מביאים. בקליבלנד ויתרו על הרבה שחקנים מוכשרים לאורך השנים בגלל בעיות אופי. המוניטין של סמית' היה בעייתי, במקרה הטוב, אבל הוא מתנהג מצוין כמעט לכל אורך הזמן שלו עם הקבוצה. זה קשור גם לרצון שלו להיות חלק מקבוצה ששואפת לאליפות וגם לעבודה של לברון ג'יימס איתו. ג'יימס ושאר הוותיקים שלטו בחדר ההלבשה של הקבוצה והנחילו בו שקט. הם לא אפשרו לאף אחד לעשות שטויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully