וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנדיונדו: "מרגש שהמשחק הראשון הוא דרבי". אבו עביד: "נבוא למות על המגרש"

התרגשות גדולה בהפועל תל אביב לקראת המשחק מול מכבי תל אביב בשבת. המאמן: "מנהלים משא ומתן עם מספר שחקנים". הרכש ממכבי נתניה: "יכולים להתמודד עם מכבי תל אביב, כולם פה שחקני נבחרות"

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מרום שפיצר

הפועל תל אביב ערכה הבוקר (חמישי) אימון נוסף לקראת משחק פתיחת העונה שלה, בגביע הטוטו מול מכבי תל אביב בשבת. האדומים, שעסקו בימים האחרונים בעיקר באפשרות שלוקאס וינטרה לא יגיע בסופו של דבר ובניסיונות לשכנע את איש העסקים הקנדי לאונרד ברודי לרכוש אחוזים מהשליטה במועדון, יעלו למשחק הרשמי הראשון שלהם תחת ססאר מנדיונדו, דווקא מול היריבה העירונית, והמתח מורגש היטב במועדון.

ססאר מנדיונדו מאמן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
עוד יומיים. ססאר מנדיונדו/יוסי ציפקיס

"מרגש מאוד שהמשחק הראשון הוא דרבי", הודה ססאר מנדיונדו. "הפועל תל אביב, לעומת מכבי תל אביב, היא קבוצה בבנייה. מכבי רצה ביחד כבר כמה שנים. אנחנו ניתן את המקסימום במשחק. מבחינת רכש, מה שאני יודע זה מה שמעביר לי המועדון. יש משא ומתן עם כמה שחקנים ובקרוב זה יתקדם. עד עכשיו, אני מרוצה מהכול - מהשחקנים, מהמועדון, מהצוות המקצועי ומכל מה שמסביב".

"יש התרגשות גדולה מאוד לפני הדרבי", אמר איאד אבו עביד. "זה הדרבי הראשון שלי ושל הרבה שחקנים נוספים במועדון. אני מקווה שיהיה בסדר, יש פה המון שחקנים מוכשרים. אנחנו תמיד יכולים להתמודד עם מכבי תל אביב. הפועל תל אביב הוא מועדון גדול, כולם פה שחקני נבחרות. בכל מקרה, צריך לתת לנו קצת זמן כדי להתגבש. כל השחקנים יתנו 200 אחוז, נמות על המגרש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
איאד אבו עביד שחקן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
מתרגש לקראת הבכורה. איאד אבו עביד/יוסי ציפקיס
יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully