וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

0:2 לפ.ס.ז' על מנצ'סטר יונייטד, וייה וקאקה כבשו מול טוטנהאם

משחקי ההכנה לעונה: בלס מטוידי וזלאטן איברהימוביץ' סידרו לאלופת צרפת ניצחון מרשים על השדים האדומים. נבחרת האולסטאר של ה-MLS גברה 1:2 על התרנגולים: צפו בתקציר

עריכת וידאו: מרום שפיצר

צפו בתקציר הניצחון של כוכבי ה-MLS על טוטנהאם

גביע האלופות הבינלאומי (ה-ICC), טורניר ההכנה לעונה, נמשך הלילה (בין רביעי לחמישי) בארצות הברית כאשר באצטדיון סולג'ר פילד בשיקגו גברה פריס סן ז'רמן 0:2 על מנצ'סטר יונייטד בעוד משחק גדול.

שבוע וקצת לפני שהפרמיירליג יוצאת לדרך עם משחק ביתי מול טוטנהאם, השדים האדומים נראו מנומנמים משהו, דווקא אחרי הניצחון 1:3 על ברצלונה. הפריזאים לעומת זאת, הפסידו במשחקם הקודם לצ'לסי אחרי פנדלים אבל הפעם סיפקו מחצית ראשונה מצוינת והם נראים דרוכים לקראת הסופרקאפ הצרפתי מול ליון בשבת הקרובה.

שני המאמנים עלו עם הרכבים די חזקים ומי שהיה הכי קרוב בפתיחה היה זלאטן איברהימוביץ', שהנגיחה שלו חמקה ליד העמוד. מנגד, ממפיס הגיע למצב קורץ אך פספס את המסגרת ובסופו של דבר, כדור ארוך ונהדר של לוקאס מורה מצא בור במרכז הגנת יונייטד המבולבלת ובלס מטוידי ניצל זאת, הקדים את דויד דה חאה ובעזרת נגיעה רכה שלח את הכדור פנימה בדקה ה-25.

תשע דקות לאחר מכן, תוצאת המשחק נקבעה עם עוד שער קבוצתי נאה של החבורה של לורן בלאן, כאשר זלאטן דהר קדימה, מסר שמאלה למקסוול ורץ למרכז תיבת החמש, כדי לקבל כדור רוחב מצוין מהמגן הברזילאי ולשים מקרוב את השני.

זלאטן איברהימוביץ' פריס סן ז'רמן חוגג שער. AP
ניצחון יוקרתי לזלאטן והחבר'ה/AP

* גם יריבתה של יונייטד בשבת הבאה, טוטנהאם, הפסידה הלילה במשחק ההכנה הלפני אחרון שלה לעונה (התרנגולים ייפגשו את ריאל מדריד ביום שלישי), 2:1 לנבחרת כוכבי ה-MLS. למשחק, שנערך בדנבר, התייצבו כוכבי הליגה האמריקאית עם הרכב מרשים שכלל את קאקה, קלינט דמפסי ודויד וייה, בעוד סטיבן ג'רארד ורובי קין מפספסים את המשחק בגלל פציעות.

שני הכוכבים הבינלאומיים הגדולים גם היו אחראים על שני השערים, כאשר בדקה ה-20 קאקה מצא את הרשת בפנדל אחרי נגיעת יד ברחבה ושלוש דקות לאחר מכן, רגע אחרי שהארי קיין ראה בעיטה שלו משלושה מטרים נהדפת, הברזילאי שמשחק באורלנדו בעט לרוחב השער ו-וייה, כוכב ניו יורק סיטי FC, המשיך לרשת עם נגיעה רכה. השער היפה במשחק היה שייך לקיין, שבדקה ה-36 לקח את הכדור במרכז המגרש, התקדם עד לקו 16 המטרים ושלח פצצה לחיבורים, אולם גם זה לא מנע את ההפסד של האנגלים.

דויד וייה קאקה נבחרת האולסטאר של ה-MLS חוגגים שער. רויטרס
וייה וקאקה מאושרים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully