וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברטדורס: 0:0 בין ריבר פלייט לטיגרס במשחק הראשון של הגמר

המקסיקנים לא הצליחו לנצל את יתרון הביתיות ומיעטו לסכן את השער במשחק חלש, מאמן ריבר מרסלו גז'ארדו הורחק. אחרי כמעט 11 שנים: שער לקרלוס טבס במדי בוקה ג'וניורס. צפו בביצוע הנהדר

עריכת וידאו: מרום שפיצר
קרלוס סאנצ'ס ריבר פלייט מול אגידיו ארבאלו טיגרס. AP
קרלוס סאנצ'ס ואגידיו ארבאלו נפרדו ללא שערים/AP

ריבר פלייט הארגנטינאית עשתה הלילה (בין רביעי לחמישי) צעד חשוב בדרכה, אולי, לזכייה שלישית בתולדותיה וראשונה מאז 1996 בקופה ליברטדורס, לאחר שסיימה ב-0:0 בחוץ במשחק הראשון מבין שניים בגמר המפעל מול טיגרס המקסיקנית.

הגומלין ייערך בעוד שבוע במונומנטאל והקבוצה של מרסלו גז'ארדו, שהורחק על ידי השופט לאחר שמחה על אחת ההחלטות שלו, תנסה להשיג את התואר לו היא מחכה זמן רב כל כך ולמנוע מטיגרס להפוך לקבוצה המקסיקנית הראשונה אי פעם שזוכה בליברטדורס.

המשחק הלילה לא התעלה לרמה גבוהה מדי. ריבר פתחה אותו כשהיא שולטת בכדור, אולם לא בעטה למסגרת אפילו פעם אחת לכל אורך 90 הדקות, בעוד המארחת, שנהנתה מהקהל התומך באצטדיונה הביתי, בעטה אומנם שלוש פעמים למסגרת, אולם לא הצליחה למצוא את השער שייתן לה יתרון כלשהו לקראת הגומלין. המצב הטוב ביותר היה שייך לקשר יורגן דאם, שבדקה ה-83 כבר חלף על פני השוער, אולם הגיע לזווית קשה, ניסה להעביר כדור רוחב וראה את ההזדמנות שלו מורחקת מהאזור המסוכן.

* שלב 32 הגדולות בגביע הארגנטינאי סיפק הלילה רגע מרגש, כאשר קרלוס טבס כבש את שער הקאמבק שלו במדי בוקה ג'וניורס, שהביסה 0:3 בחוץ את בנפילד. מוליכת הטבלה לא התקשתה גם בגביע ובדקה ה-57 טבס השלים את תוצאת המשחק עם כדור חופשי יפהפה. זה היה שערו הראשון של טבס במדי בוקה אחרי 3,876 ימים, כמעט 11 שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully