וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפרדים מאחד הגדולים: ערב הצדעה לזוהר זימרו נערך בגבעתיים

שר החינוך נפתלי בנט, חבר הכנסת אברהם נגוסה, מנכ"ל הוועד האולימפי גילי לוסטיג ואחרים הגיעו לתיאטרון גבעתיים כדי לכבד את המרתוניסט שתלה את הנעליים לפני כחצי שנה

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

כחצי שנה לאחר שהודיע על פרישה מריצה, נערך היום (רביעי) בתיאטרון גבעתיים ערב הצדעה לאחד המרתוניסטים הטובים בספורט הישראלי ב-20 השנים האחרונות, זוהר זימרו. לערב הגיעו בין היתר שר החינוך נפתלי בנט, חבר הכנסת אברהם נגוסה ומנכ"ל הוועד האולימפי גילי לוסטיג.

הופעות פולקלור, סטנד-אפ ולהקת 'שבתא' במופע ג'אז יהודי-אתיופי קדמו למילות התודה המרגשות של זימרו שסיפר בקצרה את סיפור חייו מעלייתו ארצה בילדותו ועד לימים אלו בהם הוא מגדל את דור העתיד של האתלטיקה הישראלית, במיוחד בריצות בינוניות וארוכות.

האצן הישראלי זוהר זימרו. יוסי ציפקיס
סוף סוף זוכה להערכה. זימרו/יוסי ציפקיס

מעטים הספורטאים שזוכים לערב פרידה כמו זה שזכה בו רץ המרתון השני בטיבו בישראל בכל הזמנים. "לא ישנתי בלילה", ציין זימרו והמשיך, "הפרפרים לא נתנו לי. אני רואה עצמי כשליח של הקהילה ומרגיש שגריר של עם ישראל כולו, ללא יוצא דופן. באתי לארץ כיהודי, שירתתי בצה"ל והכול היה אך ורק למען המדינה".

כזכור, מלבד המשחקים האולימפיים ב-2012 בלונדון, זימרו ייצג את ישראל גם באליפויות העולם ב-2011 (דאגו) וב-2013 (מוסקבה) וגם באליפויות אירופה 2010 (ברצלונה) ו-2014 (ציריך) כרץ מרתון. מעבר לכך הוא עוד השתתף בזירה הבינלאומית וייצג את המדינה גם במפעלים כגון אליפויות עולם בריצות שדה ובריצות מסלול, כאשר את רובן הוא עשה יחד עם אמנון גור שהיה מאמנו וליווה אותו במשך מרבית הקריירה שלו כרץ, עוד מילדות. זימרו מחזיק עד היום את התוצאה השנייה בטיבה במרתון – 2:14:28 שע' הרחוקה 7 שניות בלבד משיאו הישראלי של היילה סטאין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זימרו מנצח במרתון טבריה בשנה שעברה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully