וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מנדז'וקיץ' כבש בדקה ה-90, יובנטוס ניצחה 1:2 את לכיה גדנסק

חלוץ הרכש מאתלטיקו מדריד חגג שער בכורה במדי אלופת איטליה, שניצחה בקושי בפולין. פוגבה נגח את הראשון, קייליני נפצע כבר בפתיחה. צפו בחמישייה של נאפולי לרשת צ'יטאדלה

עריכת וידאו: מרום שפיצר

יובנטוס הציגה הערב (רביעי) את התלבושת הוורודה החדשה שלה, ואולי בעזרתה ניצחה 1:2 את לכיה גדנסק במשחק ההכנה השני שלה, אחרי שהפסידה 2:0 לדורטמונד בשבת. על הניצחון העיבה פציעתו של הבלם ג'ורג'יו קייליני, שכבר אחרי שמונה דקות נטש את המשחק בפולין והצטרף לאנדראה ברצאלי שנפצע בתחילת השבוע וייעדר כשלושה שבועות.

מי שהרשים הוא הרכש פאולו דיבאלה, שבישל אחרי ארבע דקות מנקודת הקרן לפול פוגבה שנגח פנימה. דיבאלה יצר מצבים גם לסימונה זאזה וסטפנו סטורארו שלא ניצלו אותם, כשבדקה ה-60 עלה סמי חדירה להופעת בכורה. שוער המשנה החדש, נטו הברזילאי, ספג את השוויון מאדם בוקסה בדקה ה-81, אך המילה האחרונה הייתה של מריו מנדז'וקיץ', שניער את השומר שלו וחגג שער בכורה במדי יובנטוס בדקה ה-90.

נאפולי, עדיין ללא גונסאלו היגואין וכשהרכש הטרי ולאד קיריקש צופה מהיציע, הביסה 1:5 את צ'יטאדלה. ראול אלביול (5) כבש ראשון אבל נפצע בהמשך, לורנצו אינסינייה הצטיין עם צמד (25 ו-53) ועומאר אל כדורי (71) ודריס מרטנס (79) השלימו. מירקו ולדיפיורי, הקשר שהגיע מאמפולי עם המאמן מאוריציו סארי, בישל את שני השערים הראשונים.

במשחק אימון נוסף הביסה לברקוזן 0:4 את לבאנטה, שסיימה את העונה האחרונה במקום ה-14 בלה ליגה. שטפן קיסלינג (8), הקאן צ'לאנוילו (39), קארים בלארבי (48) וסבסטיאן בוניש (74) כבשו לקבוצה ממערב גרמניה את השערים. חואנפראן הורחק אצל הספרדים (29).

מיינץ הביסה 0:3 את לאציו. יונוס מאלי כבש את הראשון בדקה ה-43, חאירו סמפריו את השני בדקה ה-48 וכריסטיאן קלמנס השלים את הניצחון עם שער בדקה ה-69.

אינגולשטאט, עם אלמוג כהן בהרכב (64 דקות) הפסידה 2:0 ללייפציג במשחק הכנה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully