וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל התנהגות אוהדיה מול בית"ר: שרלרואה נקנסה ב-28 אלף יורו

אופ"א הענישה את המועדון הבלגי לאחר שאוהדיו זרקו מצתים וכוסות בירה במשחק הליגה האירופית מול הירושלמים. בשל תנועות ההצדעה במועל יד של מספר אוהדים, חלק מהיציעים ייסגרו במשחק הקרוב

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

העונש של בית"ר ירושלים בשל התפרעות אוהדיה בבלגיה עדיין לא ניתן, אולם היום (רביעי) ספגה שרלרואה את העונש שלה מאופ"א. הקבוצה הבלגית נקנסה ב-28 אלף יורו על השלכת מצתים וכוסות בירה, וחלק מיציעיה ייסגרו במשחק הליגה האירופית מול זוריה לוגנסק ביום חמישי הקרוב, זאת בשל תנועות הצעדה במועל יד של חלק מאוהדיה. אם מוסיפים את איבוד ההכנסה של סגירת חלק מהיציעים (8,000 מושבים יאוכלסו מתוך 9,200) לקנס, הרי ששרלרואה תפסיד כ-50 אלף יורו בשל המאורעות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה עלה להם ביוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

המנהל פייר ייב הנדריקס הסביר מדוע המועדון נענש בין היתר, וסיפר: "ראשית, בשל העובדה שהקהל האורח הורשה לעבור מיציע אחד לאחר, ועבר את מחסומי הביטחות. אופ"א קבעה שהאבטחה שלנו לא היתה מספקת". המנכ"ל מהדי באייט הבהיר שהמועדון מתכוון לערער, אך הוסיף: "מעכשיו ננקוט במדיניות אפס סובלנות. אנחנו מבקשים מהקהל שלנו לכבד את החוקים. לא לזרוק חפצים, לא לבצע תנועות מגונות או שום דבר אחר. אנחנו כבר משלמים ביוקר על ההתנהגות, ובפעם הבאה נזכה לעונש רדיוס מלא".

שרלרואה עמדה לדין על שלושה סעיפי אישום - התנהגות גזענית של האוהדים, הדלקת והשלכת אבוקות וארגון לא מספק של המשחק.

סעיפי האישום העומדים נגד בית"ר ירושלים:

- התנהגות גזענית של האוהדים
- התנהגות בלתי הולמת של אוהדים
- תליית דגל לא חוקי
- הדלקת והשלכת אבוקות
- התנהלות בלתי הולמת של הקבוצה (ספיגה של למעלה מחמישה כרטיסים)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully