וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי: "מרגיש שהחבר'ה רוצים לחזור לפה גם בשנה הבאה"

29.7.2015 / 11:28

שחקני ה-NBA השוהים בישראל ביקרו בבית ספר בתל אביב, וערכו אימון עם שחקני הנוער של מכבי תל אביב. פורוורד הנבחרת: "מדובר בחוויה עבורם". שאמפרט: "היחסים עם בלאט נהדרים, קיוויתי שהוא יפתיע אותנו כאן". פארסונס: "מהמדינות היפות שראיתי"

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: מרום שפיצר

רגע לפני שהם חוזרים לארצות הברית, שחקני ה-NBA השוהים בימים האחרונים בישראל הגיעו לבית הספר אליאנס בתל אביב כדי לערוך אימון ראווה עם שחקני הנוער של מכבי תל אביב. השחקנים לקחו חלק באימון, השתתפו במשחקונים, חילקו טיפים לשחקנים הצעירים, חתמו על חולצות והצטלמו עם המעריצים. הם צפויים להיפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ולאחר מכן יחזרו לארצות הברית.

"לא היה קל לשכנע אותם לבוא", הודה עומרי כספי. "למרות זאת, כולם הביעו נכונות להגיע ונראה שנוכל להתחיל במסורת מסוימת, כי יש המון שחקנים אחרים שרוצים להגיע כבר בשנה הבאה. האמת, אני מרגיש שכל מי שהגיע כבר רוצה לחזור לישראל בשנה הבאה. אסור לשכוח שמדובר בחוויה רוחנית עבורם, בעיקר בירושלים, בנוסף, כולם מקבלים אותם בחום ואהבה. הם נהנים".

כספי דיבר על נבחרת ישראל ועל קבוצתו סקרמנטו: "יש לנו נבחרת מצוינת ומאוד מוכשרת. נצטרך לעבוד על השיטה לקראת הטורניר. ארז אדלשטיין מנחיל לנו אותה בצורה מצוינת. ברור שאפשר להגיע לפלייאוף עם סקרמנטו. יש לנו קבוצה מוכשרת מאוד ונוכל לבנות משהו מאוד יפה. הבעיה שבמערב יש שש-שבע קבוצות שבוודאות יגיעו לפלייאוף, כך שיש שני מקומות נוספים שקבוצות רבות נאבקות עליהם. גל מקל שחקן NBA לטעמי. יש הרבה קבוצות שרוצות שיגיע למחנה אימונים. הוא בהחלט מתאים לרמה הזו".

אוואנס בפעולה/יוסי ציפקיס

"היחסים שלי עם דיוויד בלאט היו נהדרים מהרגע שהגעתי לקליבלנד", אמר אימן שאמפרט. "הוא עשה עבודה נהדרת והוביל אותנו לגמר. לצערי לא הצלחנו לזכות, אבל אנחנו כבר מתרגשים לקראת העונה שבפתח. אנחנו בעמדה מצוינת לזכות באליפות בעונה הקרובה". על המפגש עם הנערים: "תמיד כיף לבלות איתם. אני מזיע. התאמצתי, עשיתי הגנה, ניסיתי לחסום זריקות. ישראל מדינה פשוט נהדרת. האמת, קיוויתי שבלאט יפתיע אותנו, עוד לא ראיתי אותו".

"הראיתי לחבר'ה כל מיני מקומות נחמדים שאפשר לאכול בהם ועוד כמה מקומות שניתן לשבת ולהירגע", אמר אקס מכבי תל אביב, אלן אנדרסון. "יש פה המון מקומות שאפשר לבלות בהם. התקופה שלי במכבי תל אביב הייתה נפלאה".

"האוהדים בישראל נפלאים", ציין צ'נדלר פארסונס. "ישראל היא אחת המדינות הנהדרות שביקרתי בהן. ירושלים והכותל המערבי הם מקומות פשוט עוצרי נשימה. הגעתי כדי לתמוך בעומרי, אנחנו קרובים, שמרנו על קשר עוד מהימים ביסטון. רציתי לראות מאיפה הוא בא, איפה הוא שיחק כילד. היה מדהים לפגוש את המשפחה ואת החברים שלו. הילדים פה בכל מקרה כשרוניים מאוד. בלאט? הוא עשה עבודה נהדרת".

"מדהים בישראל", אמר ניק יורן, עוזר מאמן גולדן סטייט. "תמיד רציתי להגיע לכאן. אני מודה לעומרי שהביא אותי לפה. כיף מאוד לראות עוד מקום בעולם".

מאיר טפירו, שחתם לאחרונה במכבי קרית גת, העולה החדשה לליגת העל, שוחח במהלך האירוע ארוכות עם קרון באטלר מסקרמנטו, ששיתף עמו פעולה במחנה של מיאמי היט בשנת 2003.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully