וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן רייכרט בכה, נכשלה יוזמה להחזירו להתאמן במכבי תל אביב

29.7.2015 / 14:10

קשר המריבה סיפק את גרסתו למאבק מול קבוצתו בדיון סוער שהגיע לשלב העדויות. פשרת הבורר להשיבו לאימונים נכשלה על ידי רייכרט. גאייר: "הוא מרגיש לא רצוי ואי אפשר להכריח אותו להישאר"

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: מרום שפיצר

המאבק בין בן רייכרט למכבי תל אביב נמשך: היום (רביעי) נערך הדיון השני בבוררות בין השחקן לקבוצתו עם שלב העדויות, אך נראה שהפרשה רק הולכת ומסתבכת אחרי שהדיון שנערך היום היה סוער ובשיאו השחקן עצמו בכה.

הדיון נערך בלשכתו של הבורר עו"ד עמיאל תגר, שקבע ביום שני כי נכון לעכשיו יהיה על רייכרט להתאמן אך ורק במסגרת אימוני מכבי תל אביב. במסגרת הדיון היום כל אחד מהצדדים סיפק את העדות שלו בפרשה, כשרייכרט מסר את גרסתו לאירועים. הבורר העלה היום פשרת ביניים שלפיה רייכרט יחזור להתאמן, אך היוזמה הזו נכשלה על ידי השחקן עצמו.

רייכרט נראה נרגש ובעיקר נסער במהלך עדותו וגם במהלך ההפסקה שבה יצאו הצדדים להתרענן. ככל הנראה עדותו של ג'ורדי קרויף, המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב, תידחה למועד אחר בשל התארכות הדיון היום.

בן רייכרט שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
איך הסיפור ייגמר? בן רייכרט, הבוקר/קובי אליהו

עורך דינו של רייכרט, יוסי גאייר, אמר: "הייתה היום העדות של בן שסיפר את כל הקורות שלו מאז שהגיע למכבי לפני שנה ועד הקיץ האחרון יחד עם ההחלטה הסופית שהוא קיבל שלא להישאר במכבי תל אביב. זכינו לאוזן קשבת גם אצל הבורר וגם אצל מכבי תל אביב, ואני מניח שנצטרך לבוא ולמצוא איזשהו פתרון כך שבן לא יצטרך להישאר במקום שבו הוא לא רצוי".

גייר המשיך: "בסך הכול שחקן לא צריך להישאר במקום שבו לא רוצים אותו, בוודאי כשהאוהדים של אותה קבוצה מראים בצורה ברורה וחד משמעית, גם בדרך פיזית וגם בצורה של איומים מילוליים, שאין להם כל רצון שבן יהיה חלק ממכבי תל אביב, ולכן ברור לכולנו שבן בסופה של הדרך ולא יישאר במכבי תל אביב.

"העובדה שיש לו חוזה בוודאי שלא צריכה לשנות את ההחלטה בעניין הזה, ואת המסקנה בדיוק כמו שהייתה עם הצ'צ'נים בבית"ר ירושלים שהיה להם הסכם לשנתיים ואף אחד לא העלה על הדעת לבוא ולהכריח אותם להישאר שנה נוספת במקום שבו הם לא רצויים. אותו הדבר גם לגבי בן רייכרט: במקום שבו הוא לא רצוי הוא לא צריך להישאר, ואני מניח שאנחנו נמצא איזשהו פתרון שיאזן בין האינטרסים של כל הצדדים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
עו"ד יוסי גאייר, עורך דינו של בן רייכרט. קובי אליהו
עו"ד יוסי גאייר, נציגו של רייכרט, בדרכו לדיון/קובי אליהו

כזכור, ביום שני נפתחה הבוררות כשנציגיו של רייכרט, עו"ד יוסי שפרלינג ועו"ד יוסי גאייר, ביקשו סעד זמני לאפשר לרייכרט להתאמן בקבוצה אחרת באופן מיידי, אך הבקשה נדחתה. במהלך הדיון מתברר שרייכרט אמר לבורר: "קריירת הכדורגל היא הדבר החשוב ביותר בחיי. אם זה אומר לחזור למכבי תל אביב, אני אוותר על המשחק". בכתב ההגנה של מכבי תל אביב נכתב כי "שחרורו של רייכרט, בין אם בתמורה ובין אם ללא תמורה, משמעותו 'פשיטת רגל' של עולם ההעברות בכדורגל הישראלי. גם קביעת תג מחיר לשחקן היא למעשה מתן סעיף יציאה לכלל שחקני הכדורגל בישראל". פסק הדין יינתן בשבוע הבא.

עדכון ראשון: 9:10

עו"ד עמיאל תגר. יוסי ציפקיס
הבורר עו"ד עמיאל תגר/יוסי ציפקיס
עו"ד מורן מאירי, היועץ המשפטי של מכבי תל אביב. קובי אליהו
עו"ד מורן מאירי, נציגה של מכבי תל אביב, בדרכו לדיון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully