וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 29.7: שצ'סני חתם ברומא, באלוטלי יעבור לסמפדוריה?

שוערה הפולני של ארסנל הושאל לג'אלורוסי, חלוץ ליברפול עשוי לחזור לשחק באיטליה, לאציו החתימה את היהלום של אייאקס ובלם נבחרת אנגליה מגיע לסאות'המפטון. כל העדכונים

עריכת וידאו: מרום שפיצר

העברות

* וויצ'ך שצ'סני, שוערה הפולני בן ה-25 של ארסנל, חתם לעונה אחת ברומא, שצירפה אותו בהשאלה אחרי שעבר את הבדיקות הרפואיות ביום שני. "הגעתי כדי לנצח ולזכות בתארים עם רומא, ואני מאמין שהקבוצה מספיק חזקה כדי לעשות את זה", אמר השוער.

* רובי בריידי, קשרה האירי בן ה-23 של האל סיטי, חתם לשלוש שנים בנוריץ', העולה החדשה לפרמיירליג ששילמה עליו כ-8 מיליון ליש"ט.

* סאות'המפטון צירפה בהשאלה את סטיבן קולקר, בלם סגל נבחרת אנגליה בן ה-23, שירד ליגה בשנתיים האחרונות עם ק.פ.ר וקרדיף סיטי.

* לאציו חזרה לשוק ההולנדי ורכשה את ריקרדו קישנה, 20, קשר/חלוץ אייאקס שהבקיע שבעה שערים ב-48 משחקים בעונת הבכורה שלו באמסטרדם ארנה. קישנה חתם לארבע שנים, אייאקס קיבלה כ-4 מיליון יורו.

* הלדר פוסטיגה, 32, חלוץ נבחרת פורטוגל ששוחרר מדפורטיבו לה קורוניה, חתם לשנה באתלטיקו דה קולקטה מהליגה ההודית.

* העולה החדשה באיטליה, קארפי, החתימה את הקשר הברזילאי רפאל מרטיניו, שהגיע בהעברה חופשית מקטאניה.

* ווסט ברומיץ' החתימה את הבלם ג'יימס צ'סטר בן ה-26, ששיחק בחמש העונות האחרונות בהאל.

* אלן סן מקסימן בן ה-18, שנחשב לכישרון גדול בצרפת, עזב את סנט אטיין והצטרף למונאקו. סן מקסימן הצעיר רשם שבע הופעות במדי סנט אטיין בעונה שעברה.

* ג'ון בוי, בלם נבחרת גאנה בן ה-28, נשאר בטורקיה כשעבר מארצ'ייספור לריזספור.

שמועות

* הספקולציות הבלתי נגמרות לגבי מעברו של פדרו למנצ'סטר יונייטד מקבלות חיזוק מ"אס" בספרד שטוען כי ברצלונה אמורה לקבל הצעה עבור החלוץ. על פי הדיווח, סעיף היציאה עדיין עומד על 150 מיליון יורו, אבל בארסה הודיעה לפדרו שתסתפק גם ב-30 מיליון.

* חאבייר הרננדס אמור להתחיל את העונה כמחליפו של ויין רוני במנצ'סטר יונייטד, אבל "דיילי מירור" טוען שטוטנהאם תנסה לצרף את החלוץ המקסיקני, כך שהוא ישמש כגיבוי להארי קיין. גם אשלי יאנג נמצא על הכוונת.

* ריאל מדריד קרובה להחתים את בלמה של סראגוסה וקפטן נבחרת ספרד עד גיל 19, חסוס ואייחו. על פי מקורבי השחקן, העסקה תושלם עוד השבוע. למרות זאת, בריאל מתכוונים להשאיל את השחקן לשנה או לשנתיים.

* ולאד קיריקש, שחקנה של טוטנהאם, אמור לעבור לאיטליה ולהצטרף לנאפולי. הבלם כבר הגיע למתחם האימונים של המועדון, והעסקה נראית קרובה לסיכום תמורת 6 מיליון יורו.

* דימיטאר ברבאטוב עזב את מונאקו והפך לשחקן חופשי, וכעת ב"דיילי אקספרס" טוענים שהחלוץ מנהל מגעים עם אסטון וילה ועשוי לחזור לפרמיירליג.

* מריו באלוטלי עשוי למצוא את עצמו פותח את העונה בקבוצה אחרת אחרי שנה אחת מאכזבת במדי ליברפול, כשמי שנמצאת על הפרק היא סמפדוריה. אלא שכדי שעסקה כזו תצא אל הפועל, תצטרך הקבוצה ממרסיסייד להפחית את דרישותיה משבעה מיליון ליש"ט.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן ליברפול מריו באלוטלי. GettyImages
איפה הוא ישחק בעונה הבאה? מריו באלוטלי/GettyImages

* ולנסיה אמנם האריכה את חוזהו של אלברו נגרדו הקיץ, אבל ב"דיילי מירור" טוענים שהקבוצה מעוניינת להעביר בהשאלה את השחקן לפרמיירליג אחרי העונה המאכזבת שהוא חווה.

* ב"דיילי מייל" טוענים שעסקת העברתו של מוחמד סלאח לרומא תושלם ביום רביעי, כשהיא תכלול סכום השאלה של 1.4 מיליון ליש"ט לצ'לסי ואופציה לרכוש אותו תמורת 16 מיליון ליש"ט.

* אברטון וקריסטל פאלאס מנסות לצרף את בלמה של סוונסי, אשלי וויליאמס, כך נטען ב"דיילי מירור".

* אנחל די מריה ימריא השבוע לפריס כדי להשלים את מעברו ממנצ'סטר יונייטד, כך מדווח ב"דיילי מירור". לורן בלאן, מאמן פ.ס.ז': "המגעים נמשכים. אני די אופטימי לגבי זה. הכול יכול לקרות בשוק ההעברות עד שזה הופך להיות רשמי".

* ליברפול מתכוונת להגיש הצעה בגובה 30 מיליון יורו לליון תמורת החלוץ אלכסנדר לקאזט.

* יובנטוס עדיין לא ויתרה על האפשרות לצרף את יוליאן דרקסלר, אבל היא גם לא ממהרת להשלים את העסקה. הקבוצה כבר סיכמה עם הגרמני הבינלאומי על תנאיו, אבל ההצעה הראשונה שלה לשאלקה בגובה 15 מיליון יורו נדחתה על ידי המועדון. בכוונת הגברת הזקנה להמתין עד משחק הסופרקופה באיטליה ב-8 באוגוסט בשנגחאי, כשהעסקה אמורה להסתיים עד סוף אוגוסט.

* מרקו רויס אומר ש"מחמיא לו" לקרוא את הדיווחים על ההתעניינות בו, אבל "טוב לו" בדורטמונד.

* יו"ר באיירן מינכן קרל היינץ רומניגה על ההתעניינות בכוכב הקבוצה והשמועות על מעבר של 100 מיליון יורו ליונייטד: "יש לי הרגשה שתומאס מולר יישאר כל החיים בבאיירן, הוא לעולם לא יעזוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully