וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: כארם משעור חתם לעונה אחת

29.7.2015 / 20:00

נציגות למגזר הערבי בליגת העל: הפורוורד (1.99, 24) שנולד בנצרת ופרץ העונה במכללת מורהד סטייט מצטרף לקבוצה של מיקי גורקה לצידם של רוט, זליקוביץ' ודני רובין. צפו בביצועיו

אימג'בנק GettyImages

צפו בביצועיו של כארם משעור

בני הרצליה ממשיכה להתחזק לקראת העונה הבאה כשהחתימה היום את הפורוורד כארם משעור ששיחק בחמש השנים האחרונות במכללות בארצות הברית. בקבוצה ניסו לשמור על המגעים עם השחקן בצורה השקטה ביותר, על מנת להבטיח שהעסקה תצא לפועל. משעור הוצע בקיץ האחרון למספר קבוצות בליגת העל ששקלו את מועמדותו, אך רק הקבוצה של אלדד אקוניס ומיקי גורקה עשתה את הצעד כדי לצרפו ולהחזירו לכדורסל הישראלי. משעור יקווה להיות הכדורסלן הגדול ביותר שיצא מהמגזר הערבי, כשבין השמות המוכרים ששיחקו בשנות ה-90 בישראל ניתן למצוא את רפעת חיידר ומוסא באשיר. כיום משחק בנבחרת הנוער הכישרון הצעיר מוחמד אבו ערישה, לו מנבאים עתיד ורוד. משעור חתם לעונה אחת עם אופציה לשנתיים נוספות.

שחקן מורהד סטייט כארם משעור. GettyImages
בעקבות רפעת חיידר ומוסא באשיר. כארם משעור/GettyImages

משעור (1.99, 24), יליד נצרת, היה חלק מנבחרת הנוער שבקיץ 2009 ירדה לדרג ב' של אירופה כשהוא רושם באליפות 5.8 נקודות ו-7.5 ריבאונדים בממוצע למשחק. אחרי שנה אחת בליגה הארצית החליט לנסות את מזלו מעבר לים כשעבר למכללת UNLV הגדולה, אך בשנתיים במכללה ראה בעיקר את הספסל. משעור החליט לעבור למכללת מורהד סטייט הקטנה יותר כדי לקבל דקות משחק, אך התוכניות לא צלחו לו, ואחרי שנה בה ישב בחוץ נפצע בתחילת עונת 2013/14 ושיחק רק שני משחקים. העונה פרץ הכישרון הישראלי עם מספרים נהדרים של 10.9 נקודות ו-5.9 ריבאונדים מה שגרם ללא מעט מועדונים בישראל לשים אליו לב.

הקבוצה של מיקי גורקה קרובה להשלים את הסגל הישראלי, כשלצד משעור חתומים מורן רוט ודני רובין שהצטרפו במהלך הקיץ האחרון ואבירם זליקוביץ' שהשלים שנתיים בקבוצה וחתם לשנתיים נוספות. בהרצליה יתפנו כעת לצרף ארבעה זרים, וייתכן שיצרפו ישראלי נוסף לסגל.

שחקנים מהמגזר ששיחקו בליגת העל, לפי שלומי פרי:

ניזהר דאהי - שיחק במכבי נתניה בעונת 87/88

רפעת (רפי חיידר) - שיחק במכבי חיפה ארבע עונות בין 1990 ל-1993 ועונה נוספת ב-99/00. בסך הכל שיחק חמש עונות בהן קלע 220 נקודות

מוסא באשיר - שיחק בהפועל ירושלים בעונת 97/98

עיסא כאמל - שיחק בהפועל ירושלים בעונת 01/02

עדל מאטא - שיחק בגליל עליון בעונת 02/03

בעונת 12/13 שיחק בהפועל חולון עומאר וותאד שנולד בארצות הברית למשפחת ערבית ישראלית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully