וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזאר וסוארס כבשו שערים נהדרים, צ'לסי גברה 2:4 על ברצלונה בפנדלים

אלופת אנגליה וספרד נפרדו ב-2:2 מהנה במשחק הכנה בוושינגטון לעיני 78 אלף צופים. בארסה פיגרה משער אדיר של הזאר, הפכה משערים של סנדרו וסוארס, קייהיל נגח שוויון דרמטי (85), וקורטואה סגר עניין מהנקודה הלבנה

עריכת וידאו: מרום שפיצר

צ'לסי גברה הבוקר (רביעי) 2:4 בפנדלים על ברצלונה אחרי 2:2 מהנה בתום 90 דקות לעיני 78 אלף צופים ב"פדקס פילד", מגרשה הביתי של וושינגטון רדסקינס, במסגרת טורניר ההכנה הצ'מפיונס קאפ הבינלאומי. אלופת אירופה נראתה בשליטה ובדרך לניצחון אחרי שהפכה פיגור מוקדם, אבל שער גניחה מאוחר של גארי קייהיל כפה שוויון והמשחק הוכרע מהנקודה הלבנה. אלן חלילוביץ' נעצר בקורה, טיבו קורטואה הדף את פיקה, ולואיק רמי כבש את הפנדל המנצח לאלופת אנגליה.

מוריניו עונה לאשתו של בניטס: "עדיף שתדאג לדיאטה של בעלה"

אדן הזאר, צ'לסי. GettyImages
מוריניו צדק. הזאר/GettyImages

צ'לסי עלתה בכל הכוח למשחק, עם הזאר, קורטואה, דייגו קוסטה, פברגאס, אוסקר, מאטיץ', איבנוביץ', קייהיל ואזפליקואטה בהרכב. מנגד, ברצלונה פתחה עם סוארס, ראקיטיץ', בוסקטס ומת'יו ב-11 הראשונים, כשפיקה, אינייסטה, ג'ורדי אלבה ופדרו נכנסו כמחליפים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
לואיס סוארס, ברצלונה. GettyImages
עבר את הקו? סוארס/GettyImages

הזאר פתח את המשחק עם שער יפהפה, כשבפריצה סוחפת הצליח לעבור חמישה שחקנים ולקבוע 0:1 בדקה ה-10. הביצוע הנהדר הגיע בדיוק יממה אחרי שמאמנו מוריניו אמר על הבלגי שבעונה שעברה הוא היה טוב יותר מרונאלדו, והזאר הצדיק את המחמאות בביצוע נפלא. אוסקר כמעט הכפיל, אבל הכדור החופשי שלו נעצר בקורה.

גארי קייהיל כובש ומדמם. GettyImages
נפצע. קייהיל/GettyImages
גארי קייהיל מדמם אחרי כיבוש שער, צ'לסי. GettyImages
גארי קייהיל מדמם אחרי כיבוש שער, צ'לסי/GettyImages

בארסה ניצלה את השליטה שלה במגרש, והפכה עם צמד מהיר במחצית השנייה. לואיס סוארס (52) קיבל כדור ברחבה, ובהקפצה אמנותית מעל קורטואה כבש שוויון נהדר. זומה כמעט הציל, אבל השופט קבע שהכדור עבר את הקו, למרות המחאות של האנגלים. הדומיננטיות של בארסה נמשכה, והחלוץ הספרדי בן ה-20 סנדרו הפך בדקה ה-66, עם כדור מסובב מקצה הרחבה שהכניע את השוער הבלגי, בעוד שער מצוין. כשנדמה שהניצחון בדרך לקטלאנים, הגיע השוויון של קייהיל, שעלה מעל המחליף ג'ורדי מאטיפ ונגח כדור אמיץ לרשת (85), תוך שהוא נפגע בראשו ולאחר מכן אף דימם. כאמור, קורטואה כבר היה זה שהכריע את המאבק בבעיטות ההכרעה, שולח את האנגלים לחגוג ניצחון יוקרתי.

סנדרו ראמירס, ברצלונה. GettyImages
עוד כישרון עולה. רמירס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully