וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מאז 2004: זמאלק זכתה באליפות מצרים

התיקו 1:1 של האלופה הכמעט נצחית אל אהלי הבטיח את התואר ליריבה הגדולה. "האבירים הלבנים", שבמהלך העונה 21 מאוהדיהם נהרגו בעימות עם המשטרה, זכו בתואר בפעם ה-12 בתולדותיהם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אליפות, אחרי הרבה שנים. שחקני זמאלק/מערכת וואלה!, צילום מסך

הליגה המצרית מנסה לחזור לשגרה אחרי השנים הקשות שעברו על המדינה והערב (שלישי), הבטיחה לעצמה קבוצת זמאלק, הקבוצה השנייה הגדולה של המדינה השכנה לנו, זכייה באליפות ראשונה מאז 2004.

זמאלק ניצלה את התיקו של האלופה הכמעט נצחית של מצרים, אל אהלי, שסיימה ב-1:1 בבית עם סמוחה ונתנה את האות לחגיגות. כאשר נותר לאל אהלי משחק אחד בלבד לסיום העונה, היא בפיגור חמש נקודות מזמאלק ואיבדה את התואר בו זכתה בכל העונות מאז 2004, מלבד השנתיים בהן הליגה לא הגיעה לסיומה ב-2011/12 וב-2012/13.

עבור "האבירים הלבנים", שסיימו כסגנית לא פחות מ-31 פעמים בתולדותיהם, מדובר באליפות ה-12 בהיסטוריה ונכון להיום, הקבוצה צברה 83 נקודות ב-36 מחזורים, כולל 25 ניצחונות ורק שלושה הפסדים. הכוכב שלה העונה, שהוא גם סגן מלך שערי הליגה המצרית, הוא באסין מורסי, שמצא את הרשת 17 פעמים עד כה. זמאלק תחגוג את התואר שלה רשמית במשחק מול טלאה אל גייש, שייערך ללא קהל מסיבות ביטחונית. במהלך העונה הנוכחית, הליגה הופסקה ליותר מחודש לאחר ש-21 אוהדי זמאלק נהרגו בעימות עם המשטרה לפני משחק ליגה, כך שהאליפות הזו היא מיוחדת ביותר עבור הקבוצה. מאמן הקבוצה, הרביעי שלה העונה, הוא אקס פורטו, ז'סואלדו פריירה.

  • עוד באותו נושא:
  • זמאלק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully