וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק יצחקי: "ראינו שאנחנו קבוצה יותר טובה, אפשר להפוך בגומלין"

28.7.2015 / 22:30

החלוץ שהבקיע שער מצמק מול פלזן נשמע אופטימי למרות ההפסד הביתי והיכולת הלא טובה. יוקאנוביץ': "קיבלנו שערים זולים, כרגע זו ההגנה הכי טובה שיש לי". ריקן: "יהיה משחק שונה בצ'כיה"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

לא כך ציפתה מכבי תל אביב לפתוח ככה את צמד המשחקים מול פלזן במוקדמות ליגת האלופות. חלום הצהובים להגיע שוב לשלב הבתים של המפעל ספג מכה אנושה אחרי שהאלופה הפסידה הערב (שלישי) 2:1 בביתה לפלזן במשחק הראשון מבין שניים. אחרי שהביסו 1:5 את היברניאנס החלשה בשבוע שעבר, מכבי תל אביב קיוותה להשיג תוצאה טובה מול קבוצה חזקה בהרבה, אבל נשברה מהר מאוד מול קבוצה מאומנת שלא נבהלה מ-13,500 הצהובים ביציעי בלומפילד.

מכבי פתחה את המשחק עם הרבה התלהבות אבל איידין מחמוטוביץ' (17) ומילאן פטרז'לה (21) ניצלו שתי טעויות קשות של קרלוס גרסיה והגנת הצהובים. ברק יצחקי שנכנס כמחליף במחצית השנייה השאיר מעט תקוות לקראת הגומלין עם שער מצמק יפה בדקה ה-79.

סלבישה יוקאנוביץ' מאמן מכבי תל אביב. מגד גוזני
נקלע לפיגור. יוקאנוביץ'/מגד גוזני

סלבישה יוקאנוביץ' אמר בסיום: "אני לא יכול להיות שמח. הפסדנו בצורה מאכזבת. מאוד. אחרי שהם הבקיעו שני שערים זה נהיה מסובך מאוד עבורנו. צימקנו אומנם אבל זה לא קל. אנחנו חייבים להיות מוכנים לגומלין ולנסות לשנות את הדברים. ספגנו שערים זולים מדי".

על מערך ההגנה שכשל: "עשינו טעויות בחלק האחורי אבל התפקיד שלי הוא למצוא מה לעשות. כרגע זו ההגנה הכי טובה שיש לי. נעבוד קשה כדי לתקן את מה שצריך. אנחנו מחפשים שחקנים. זה כדורגל, הם לא עשו הרבה כדי להבקיע שני שערים. לא מצאנו יותר מדי שטחים בהגנה שלהם. נעשה מה שאנחנו יכולים בצ'כיה".

על יצחקי וריקן שנכנסו כמחליפים: "התחלנו את המשחק הזה בפיגור 2:0 והכנסתי את כל השחקנים ההתקפיים שלי. הבקענו גול מצמק חשוב מאוד שמשאיר לנו סיכוי לקראת הגומלין".

אבי ריקן, שערך את הופעת הבכורה שלו בצהוב אמר: "אני פה רק ארבעה ימים. כמובן שהתוצאה לא טובה, אבל ננסה לתקן בגומלין. זו רק המחצית הראשונה, נעשה את המקסימום כדי להפוך את התוצאה ולנצח". ריקן הוסיף: "ככל שהזמן עובר הקבוצה יותר מתחברת ונראית טוב. זה יהיה משחק שונה מאוד בצ'כיה ונצטרך להיערך לזה".

ברק יצחקי כובש השער המצמק: "התחלנו טוב את המשחק, אבל ספגנו שני שערים קלים והייתה ירידת מתח. ברור שאנחנו אופטימיים. זו רק המחצית הראשונה, אבל אנחנו יכולים לעשות את זה. ראינו פה שאנחנו קבוצה יותר טובה".

על החזרה שלו לכר הדשא אחרי תקופה ארוכה: "אין כמו לחזור לשחק. לאט לאט אני חוזר לכושר למשחק, אבל מה שחשוב לנו זה התלכיד הקבוצתי".

עוד באותו נושא

הציונים: ברק יצחקי 6, טל בן חיים הבלם 3 וכמה קיבל יוקאנוביץ'?

לכתבה המלאה
מירוסלאב קובק מאמן פלזן. מגד גוזני
יכול להיות מרוצה. מירוסלב קובק/מגד גוזני

המאמן הצ'כי מירוסלב קובק שיבח את שחקניו: "הם ראויים למחמאות על ביצוע מצוין של האסטרטגיה שלנו. עשינו טעות בספיגה? זה חלק מהכדורגל, במיוחד מול קבוצה חזקה שנהנית מאווירה ביתית. לפני המשחק אמרתי שהסיכויים הם 50:50, עכשיו זה 40:60 לטובתנו. מכבי קבוצה חזקה מאוד, הגומלין יהיה שונה לגמרי. אנחנו מאמינים בעצמנו ובאוהדים שלנו".

כאשר נשאל האם המשחק ענה על הציפיות שלו, השיב קובק: "כן, היינו מאוד החלטיים וידענו להתמודד איתם מבחינה טקטית. ידענו למנוע מהם את המסירות ולצאת למתפרצות טובות, במיוחד במחצית הראשונה. אחר כך נחלשנו, בעיקר בגלל מזג האוויר והלחות. יש חרטה על השער שספגנו, אבל התגוננו טוב וכמעט כבשנו את השלישי. זה ניצחון יקר. ב-57 המשחקים האחרונים כאן, מכבי הפסידה רק פעם אחת. עכשיו יש לה עוד הפסד".

קרלוס גרסיה מנסה לנחם את זהבי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully